zzZzz

Onsdag idag.. Hela dagen dessutom.
Har en kort dag idag, 12-19. Skönt.
Ska då hem å pussa på min son. Han sticker ju imorgon å e borta en vecka.

Nu ska jag tala om en sak som är väldigt säker. Jag ska lägga mig tidigt ikväll. Är det så att jag sover dåligt även denna natt så har jag lagt mig tidigt och brett ut problemet så sömnen blir mer i vilket fall   =))   Är less på att vara såhär trött hela tiden. Jag blir ju ledig söndag, tisdag å onsdag. Över halva torsdagen oxå. Dessutom ledig hela vecka 24 (än så länge iaf)  Så jag hinner sova ikapp lite innan mina 8 veckor timvik börjar.

Asså fy fa-an vad jag är trött. Skulle kunna stå å sova känns det som. Blir bara tröttare å tröttare för varje dag.
Det är väldigt tröttsamt   ;-))  


Jenny min kära vän börjar bli lite nervös inför sin möhippa!  *S* 

Nä.. Om man kanske ska få ltie gjort här. Är lite rörigt och det har stört mig länge nu. Ska försöka hinna med det innan vi sticker. Så jag måste fixa mig nu om jag ska hinna med ngt överhuvudtaget.


Den som väntar på ngt gott.... 
Väntar alltid för länge ;-))  *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0