....

Hallelåja!
Än e de inte vinter.. Saknas fortfarande mängder av snö och grader av kyrla. Sen kan vi snacka vinter   =))   -längtar-

Annars.. Då har jag varit sjuk flera dagar. Eller njae... Måndag och tisdag typ. Jätte ont i magen å så. Idag har jag typ bara haft kallsvettningar.
Varit på stan och shoppat lite. Handla bla gardiner till köket och sidenband till tv-rummet. Sen i brist på annat så har jag fixat advent och julmys hemma...

Vad tycks   =D
image22

Suddiga bild men man ser iaf att de e mys.. Köket självklart    =)

image23

Även denna är suddig men likaså här ser ni poängen.

Vill ni även se hur jag såg ut när jag hämta Victor min sjukaste dag.. Alldeles osminkad   :S

image24

Jätte vacker.. Haha!

Vad har hänt annars da?
Har varit hos min vän Anna när hon fyllde år i onsdags för en vecka sen. Av oss fick hon två gigantiska te koppar. Skit fina. Ska skaffa mig själv såna fast annat motiv. Av mig fick hon tre bad bomber med olika funktioner, doftljus och ett jätte fint kort. Alla grejer vad med hjärtat och låg massa tanke bakom. Hon vart glad och jag vart ännu gladare när hon märkte att jag lagt ner tid och tanke. Victor blev jätte glad att träffa henne.

Skolan går fortfarande bra. Får bra betyg å jag trivs.

Det som är mindre bra är jobb. Är uppskriven som tim vik. på tre ställen. Men dem behöver inge hjälp på kvällar och helger. Har tackat nej några gånger för att jag inte tänker vara ifrån skolan. Hoppas inte att de fått dem att inte ringa. Dem vet ju att jag slutar skolan 14e så jag hoppas dem ringer mer då    =))

Imorgon ska jag följa me min kära vän Jenny för hon ska göra glukosbelastning... Gillar inte sjukhus men hon ville gärna ha sällskap å vi börjar inte förrän 10.15 i skolan, så varför inte. Klart jag kunde följa me lixom.

Annars har de inte hänt så himla massa.
Lever på som vanligt å gör mitt bästa ;-))

Frågor??
Shoot lixom bah!

Puss i där de känns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0