Fars dag

Lika besviken varje gång nästan av att de inte finns kommentarer =S
Så tänk på det.. Har du läst.. Skriv nåt till mig ;-))

Idag är det ju som alla vet, Fars dag!
Väldigt jobbig dag då ja inte gillar denna dag.

image21

Har varit hos svärföräldrar å ätit god söndags stek.Riktigt mumma var det.
Efter det så åkte Jimmy å Victor till hans mormor o morfar. Jag gick över till Helle och vi satt å beklaga oss över denna dag. Härligt att vara där igen. Är där alldeles för sällan. Ändå bor hon bara mer eller mindre bara över vägen. Får ta å skärpa mig. Fick ett par skit snygga jeans av Kuz -kraaam- De va najs. Älskar jeans numera =P

Annars då..
Då har de varit utvecklingssamtal på dagis. Gick jätte bra. Men hur ska de annars gå me en så underbar son som jag har. Mina gener, så bättre kan de ju inte vara *S*

Varit på en föreläsning om barnens lek, den fria leken. Det var inte mkt som jag inte visste. Men det var iaf skoj att ha varit på det.

Skolan går fortfarande jätte bra. Ett ämne avklarat, ARB --> Arbetsmiljö och säkerhet. Slutbetyg; M V G =))
E nu bara fem veckor kvar. Känns lite overkligt faktiskt. Frågan som följer är vad jag ska göra efter denna termin. Hur jag ska göra för att få ihop pengar. Jag hoppas att mina praktikplatser ringer efter mig som bara den så jag får jobba jätte massa =))

För övrigt så tycker jag att jag och Anna ses för sällan. Vet inte varför de blir så, men så är iaf läget. Synd.. Relationen är fortfarande bra. Vi pratar å så. Men de hade varit najs å ses oxå. Sitta å snacka in på småtimmarna som förr lixom. Allt har sin tid antar ja så de e bara att vara till tåls. Situationen kanske ändras så vi ses mer =P

Kärleksmässigt är allt bra. Min älskling å ja har det bra å jag är jätte glad. Det enda som saknas är ett nytt hem, barn å bröllop. Sen i framtiden är det hus som saknas. Efter det (då jag även skaffat mig körkort) så är allt i hamn. Eller hur man säger =))

Igår såg jag en film som jag bara älskade när jag var yngre. Blood in blood out. Men jag vart ärligt talat besviken. Jag hade inte så mkt krav på film när jag var yngre, tydligen. Tyckte det var dåligt skådespeleri. Men men, den var dock fortfarande bra. Men kanske inte lika bra som en gång tyckte.

Hoppas ni alla andra haft en skön fars dag!

Puss i ljumsken!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

-krama hårt- relationen hoppas jag alltid kommer vara bra.. oavsett om vi aldrig skulle ses.. ;D
Du vet att de bara är att ringa om du vill prata... Im always here!

2007-11-12 @ 22:28:42
URL: http://nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0