Hemma igen

Då var man hemma igen.
Just för tillfället är jag dessutom ensam. Jimmy är inte här, han jobbar. Victor e hos en kompis.
Tänkte passa på att ta de lugnt, städa å få fint hemma. Men dammsugarens slang lossnar hela tiden så jag ger upp. Pallar inte hålla på. Får nöja mig me de jag hann göra =S.

Bilden på min älskling i förra inlägget stämmer inte längre. Han har klippt av sig håret. Han e nu korthårig med blonda toppar.
Jag har oxå klipt mig..
Ser ut så här numera

image20

Kan dock inte fixa luggen så bra själv. Är inte så bra på det.
Blir nog bra de här.

Nu har ja inte så mkt mer att tillägga.

Vill ni se mer bilder får ni kolla in dem på facebook ;-))

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0