Ullared om 7 timmar!!!!!

Jahaja.. då e de typ 7 timmar kvar tills man åker till Ullared å shoppar loss!
Ska bli hur skoj som helst. Helt galet!

Anna kunde inte ta Victor då hon ska jobba på imorgon.
Kom sen på att Frida är väldigt bra med Victor så jag gjorde en vild chansning och frågade henne så där i sist sekund. Hon hade inte ngt planerat å kunde hjälpa till. Hur bra som helst. Prata me Victor om det och han mindes henne och tyckte det skulle vara jätte skoj.
När vi kom dit så verkade han trivas. När de va dax att gå så mer eller mindre slängde han ut oss. Han tyckte väl att mamma skulle dra. De e ju både bra å inte. Hehe!
Frida har ju stor erfarnhet av barn samt att hon hjälpte mig mkt me Victor förr då jag jobbade väldigt lustiga tider. På den tiden då ja bodde i Lambo. Så dem har ju god kontakt. Detta kommer gå jätte bra. Det känner jag. Litar fullt på henne!!

Ja som sagt.. Typ 7 timmar kvar. Ojojoj!!!
Jag kommer bli som ett barn på julafton asså!

Får se om jag lyckas sova ngt innan. Jag är sååå pirrig.
Shoppa dax vetty.. DÅ kommer ja bli bra stirrig! Haha!
Stackars Jimmy som ska få gå me mig! Hehe!

Ja... Kan skriva hur mkt som helst om ngt som inte hänt än.
Skriver mer imorgon å berättar hur de gick!

Sov gott å dröm söta drömmar.
Men viktigast av allt, vakna torrt!!!


Ha de bra Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0