Värsta fyllan!

Jahaja.. Då var ännu en helg snart slut. Varit barnledig i helgen.
Jag tror att denna barnlediga helg har varit den värsta. Har pajat grejer som jag verkligen velat å jag har för första gången typ inga svar eller förklaringar.

Kan det verkligen vara så att man kan göra saker å sen inte har ngt svar på det?
Inte ens ett "kanske-svar"?!?

Jag som normalt har väldigt bra kontroll. Hur kommer det sig att den försvann?
Har det hänt dig ngngång? Att du lixom tappat kontrollen å sen inte har ngt svar på varför det inträffade!?!

Kommer denna skuldkänsla å ångest aldrig släppa nu? Har pratat ut om det så gott det går.. Varför hänger det kvar.
Visst, de har bara gått mer eller mindre två dagar. Men de känns inte ens bättre lixom.
Vet inte ens om jag kan gottgöra detta.. Kan jag det??
Finns det alltid ngt man göra för att gottgöra att man tappa kontrollen?
Eller kan det vara så illa att jag kommer få leva med detta?!?

Är så delad i allt detta.. För ja menar.. Jag hade väldigt skoj. Fatta inte vad som hände förrän det var försent.

Det är sååå sjukt. Jag fattar verkligen inte vad det var som hände. Eller jo, jag kan förklara vad som hände men jag fattar inte Att det kunde hända. Why??

En sak e säker.. Ja har lärt mig en läxa som stog mig dyrt. Sved ganska bra gjorde den!!!

En sak är iaf jävligt säker...
Jag ska aldrig mer dricka så pass igen som jag gjorde i fredags.
E V E R ! ! !

Vad ni än gör, tänk två gånger innan ni gör de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0