helgen

Halli hallå!

Idag var första dagen på APU. Har sååå många delade känslor och tankar. Skulle bara vilja somna ikväll och vakna imorgon å så e de 21 maj :P Då e de inskrivning på kvinnohälsan. Jag tror absolut att ja kommer trivas. Med förutsättningar att vi kan komma överens ang schema. Kan inte vara hemma 23.11 för att åka nästa morgon 5.39. Måste hinna somna, vakna, fixa mig osv mellan dessa tider. Kommer inte att fungera. Ja e lixom mer trött nu för tiden än annars.. Hur ska de då gå när ja dessutom får sova mindre :S Komer vara helt slut när praktiken e över :S =) Men ja ska vänta me att informera om mina tankar å så tills imorgon då ja fått svar på mina frågetecken. Så kanske har ja bara positivt att komma med =) -hoppas-

Söndagen var inge vidare. Var nedstämd mesta dels å ganska ledsen. Men den dagen gick den oxå. Det bästa den dagen var att Victor var jätte duktig i kyrkan. Han är ju me i en barnkör som sjöng under familjegudtjänst i söndags (tror ja de heter) å han var jätte duktig. De va inte riktigt hans dag heller. Fick en boll på kinden och fick ett blåmärke som förvärrades av att han ramla i badkaret å slog sig på samma kind. Ramla i kyrkan och gjorde illa sig på sidan, typ revbenen. Vi hade motvind när vi cykla hem så de va tungt för honom att trampa hem sen. Sådan mor sådan son ;-))
Jag gick och la mig typ kl 21 eller va hon var. Sov ända tills kl ringde på morgonen. Då kanske ni kan förstå hur trött ja kommer vara om ja inte kan styra upp mitt schema ;-))

Lördagen däremot var jätte bra!
Var på dan ute med barnen och Jenny (granne och barndomskompis) och hennes ungar samt en kille till. Barnen spela bandy och hade jätte skoj. Gick sen upp till Jenny och fika, äppelkaka me vaniljsås. Jag och sonen Linus åt mer sås än paj -vissel- Gick sen ut igen och kolla vidare på bandy. När Jimmy kom så gick vi hem å fixa lunch. Kort därefter åkte vi till Skopunkten där Jimmy köpte ett par jätte fina vita skor plus ett par grå skor till mig :P
Direkt efter det åkte vi hem till Anna och Jocke. Där blev vi bjudna på väldigt god mat och trevligt sällskap =))
Kvällen var härlig. Victor fick bubblor av Anna som vi hade jätte skoj me. Även ja och Anna! *S*
Nyfiken på bilder från min härliga lördags? Finns länkar som ni får kopiera och klistra in....

http://www.facebook.com/album.php?aid=36712&l=4ab23&id=755515843
http://www.facebook.com/album.php?aid=36717&l=b28e3&id=755515843


Det enda negativa med denna dag var att ja glömde mina tofflor hos henne. Lider varje minut som går å ja e hemma. Saknar som f-n. -blundar hårt och önskar hem dem-

Ha de kanoners och Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Nästa grill tar vi när de är liiite varmare så vi slipper sitta å plåga oss i kylan.. hehe.. :) Men ruggit gott var de! Jag är så glad at ni alla gillar min sallad!! Kom snart hit igen! Vi ska flytta om ett par veckor!!! Då kommer du!! Hurra!
Hälsa Familjen!

2008-04-22 @ 20:27:23
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0