jo men visst vetty

Då är det snart helg igen. Ska bli skönt faktiskt. Denna helg ska vi fixa dem sista detaljerna som behövs i lägenheten. Åter igen måste ja ge eloge till Stångåstaden och deras snabba service. Har fått nästan allt åtgärdat nu. De enda som saknas är nyckel tll förråd och ny dörr till badrummet. Fick bytt badkar idag och dem avlägna lås till förråd så vi kan ha vårt eget och kan nyttja de. Så imorgon hoppas ja att vi får nyckeln dit så vi kan fixa in de som ska vara där så de går att få ordning på det som är här nedanför. Vill få in cyklar å så dit.. Får se hur de blir i helgen.
Mer händelser för helgen är att ja hoppas att min kära vän Anna å hennes sambo kommer till oss å kollar in läget. Det skulle vara massa skoj! Får se hur de blir.

För övrigt så har de varit skapligt tufft sen sist.
Förra helgen på väg till Nyköping för att möta Victors pappa så paja bilen för oss. Remmen å så vart de knas me så vi kunde inte köra mer me den. Hade tur i oturen å hamna i Stavsjö. Daniel kom dit ist å hämta Victor och kontatera att de va remmen å bultar (eller va han sa) och att vi var tvungna att ringa bärgare. Det var ju en upplevelse de oxå. Bogserades till Nyköping. Mindre skoj kan ja lova! Dem hade iaf god service å körde oss till Skavsta flygplats för att hyra bil. Var hemma igen kl. 23.30 å de va mindre skoj!!
Lördagen städa ja klart i gamla lägenheten och de vart så fint. Vart helt å fullt nöjd själv t o m. Städa helt själv. Me lite hjälp av Victor  *S*  Fixa  ugnen så ren att ja vart imponerad dessutom  :P
Söndagen handla vi på maxi, fixa ordning gästsängen å hämta Victor i Nyköping.

Veckan har varit sådär.. Humöret har gått uppochner så de står härliga till. De positiva är att solen skiner å våren känns väldigt nära! Denna vecka har varit bra på de sättet att skolan är åter i mitt liv. Påsklovet är över!! Hurra!
Tillbaka till rutiner å vardag. Träning och solning är nu även i fokus vilket är underbart. Å hör på detta... Ja cykla till skolan idag. När ja kom hem så kände ja mig hur grym som helst. Dock har ja plågat mina stackars ben ordentligt nu så ja har lite ont, lite mer än lite t o m.
Ja har kommit igång me att plugga oxå. Mina hemskrivningar är i rullning å de känns bra. De va tur oxå för ja märkte att dem var större än ja trodde. Hoppas de funkar fint å utan problem.

Nu e de dax att se till att sonen brstar tänderna och sen ska ja läsa bok. Har köpt ny till honom med läskiga sagor om troll mm. Hehe!

Hasta la vista baby!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

^^ Läskiga böcker är skoj!!
Du får säga vad han gillar så kan jag köpa lite nya böker till honom oxå! :) De börjar väl bli dags me dom första lära sig läsa böckerna snart va? :D
Jag cyklar oxå varje dag.. förutom idag för vi var ju i stan.. de är riktigt najs å slippa cykla ibland!!
Jag hoppas oxå vi kommer i helgen.. Jocke lät iaf positiv när jag fråga honom!! :D
l o v e y o u

2008-04-03 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0