4 dagar kvar

Jahaja.. D börjar livet att spela spratt me en igen. Åter lever man i en dröm värld där man vill ha allting.
Just nu e ja på körkorts spåret så de rycker i hela kroppen! Antingen att nån vänlig själ ger mig 10 000:- eller så kan ja ta de på abetalning å peja 834:-/mån i 12 månader.. Åh va ja vill! Rent realistiskt har ja väl inte råd egentligen men FAN va ja vill ha kortet! Skulle underlätta sååååå mkt på sååååå många oliak sätt!

Men men.. En annan grej e att flytta till ett bättre boende. Shit va ja vill de oxå! Asså dessa två.. Framförallt i kombination skulle kunna få mig att gråta asså! Dessa hormoner e inte bra för mig. E så fruktansvärt blödig. Men de e inget att göra nåt åt. 
Vet inte hur mkt grejer som ska påminna mig om att detta e mitt liv å de e så här ja ska leva. Närmar mig 30 å de e bara att gilla läget lixom!
Va ska man göra för att kunna uppfylla några av sina drömmar? e de ens möjligt?

Sen har ja haft en skit dag idag så allt detta kommer inte som en överaskning direkt. Skulle ju gå brevid två nätter på jobbet.. Chefen har sagt ifrån dem två så nu e ja 20 timmar kort på lönen =(. Skulle träffa en professor ang mina ögon idag men de blev avbokat de oxå. Å de va 30 min innan ja hade tiden -morr-
Gah!
Har även funderat på de där me att ta me vänner till en fest.. Inte insett förrän på senare tid att de kan kosta en en realtion. Om man gör de.. Innebär de då att vänskape va skit värd eller ? Att man inte va värd så mkt i dennes liv? Att allt som sagt å så bara va BULL??
Som sagt.. Denna dag har varit allt utom bra känns de som så tankar e inte så bra.. Känslan i kroppen e inte så bra.. Då e kl trots allt typ två å ja börjar jobba om typ två timmar. De e ju dödsdömt. Åh va ja känner för att jobba!
Sen insåg ja att ja fungerar sämre utan mina rutiner. JA E EN RUTIN MÄNNISKA :O Aaaaaaah!!!!!!
Skulle under tiden som Victor va borta fixa alla grejer som han behöver i skolan som han börjar på måndag. De e dryga halv vecka kvar å ja har inte skaffat de. Å ja jobbar VARJE dag till tisdag nästa vecka lixom. Ska dessutom hinna fixa hans rum som ja har tänkt... Faaaaaan! Imorgon får ja fixa rummet å på fredag (då ja börjar kl 16) får ja åka å handla innan ja börjar jobbet. Blä!! Känns stressigt.

Att vara gravid får en att inse att man e mindre bra än man trodde. Att man klarar av mindre än man trodde. Att man e mindre än tror. Sen när man har sina normala dagar så e allt som de ska igen. Innebär de att man lever i förnekelse eller att man bara har en dålig dag så allt blir dåligt??

En sak e iaf säker.. Ja ska skaffa tillbakamina rutiner.. Me början imorgon! De e ganska mkt ja gett upp på sista tiden å nu e de dags att sluta me de. Lixom Fucking hell sen när ger Therese Falkenberg upp lixom?? Not ever!! Nu j-ar ska ja ta tag i grejer. Me start imorgon då ja slutar skapligt. Ska även försöka ändra inställning. Inte de lättaste. Framförallt inte när hormoner hjälper till å gör de jobbigt för mig *S*

Älskling ska blåsa rent min data ikväll medan ja jobbar.. Får se om den funkar bättre när ja kommer hem -nervös-
Blir nog bra!

Ha en så bra dag ni bara kan!
Å tack för alla kommentarer ja inte fått ;-))
För er som inte vet de så kan man lämna en ärlig kommentar utan att skriva vem man e om de e de som e problemet *S*

Life sux sometimes!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Therese Falkenberg ger aldrig upp! Never ever! Inte så länge hon har mig bakom sig! :) -pussa på- Du är så stark och du klarar mer än du tror, inte tvärt om! Och skulle du någon gång falla ner i de negativa träsket så vet du att du har vänner som står bakom dig till 110%! Alla har sunk dagar.. så är de.. skulle man inte ha sunk dagar så skulle man ju inte kunna ha bra dagar... då vet man ju inte vad bra är.. Dåligt måste finnas för att bra ska kunna existera!

l o v e y o u b a b e! <3

2008-08-13 @ 17:58:55
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Jenny

Håller med...Thess ger ALDRIG upp.De har du aldrig gjort under dom 15 år som jag har känt dig...

Älskar dig vännen..

kramm

2008-08-13 @ 21:41:50
URL: http://www.nogg.se/jennyzan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0