Max 7 dagar kvar (längt inlägg)

Sitter här å lyssnar på Räserbajs.. Väcker en del minnen.. huh!

Jahaja.. va har hänt.. ?
Ja har jobbat mer eller mindre varje dag. Har sovit när ja kunnat. Å sen har ja självklart varit på marken i Skänninge! Gjorde några få fynd. Mindre än ja trodde men iaf. Va där me Jenny och Kevin. Senare anslöt sig hennes man.
Vi åkte buss/tåg/buss ut men bil me Linus hem. De va helt otroligt att åka buss. Vi bytte från tåg till buss i Mjölby.. Kolla hur deras bussterminal fungerar

För att komma genom denna grind till bussen så måste chauffören greja me en knapp som han når genom att hänga ut genom rutan där han/hon sitter. Å innan man åker iväg så gör dem samma sak fast låser. -asg- De e ju helt jätte skoj juh! Va bara tvungen att ta kort *S*

Å innan ja glömmer så ska ja nu lägga upp några bilder från när vi va på barnens dag i Ljungsbro..


Japp så här ser man ut när de e varmt å dåligt me skugga...


Sådan mor sådan son :P



Sååååå modig å fin!!!!!!


Najs!!

Victor e ju som alla vet hos sin pappa sedan länge å kommer inte hem förrän om max en vecka. Han har åkt båt me sin far å e jätte stolt över den. Så här ser båten ut som han åkt


I veckan har ja som sagt gått lite på stan me Jenny å gjort en del fynd.. Kevin fick oxå ett fynd.. Super fin mössa. Han vart jätte fin i den

Han e sååå go denna grabb!
Även hans syskon e underbara!

Kolla va dem e härliga.. Dem har de t o m lyx på bilden där dem grillar godis :P Orättvist. Ja vill oxå!
Men nästa år ska vi alla grilla massa godis å dricka massa läsk på deras land :P:P


SÅ fina grabbar!!

Fredag kväll åkte ja hem till Anna och sov kvar till lördag. Kom hem typ kl 22. Blev väldigt omhändertagen å bortskämd. De va exakt va ja behövde. Vi hade de jävligt najs. Va super länge sen å de som sagt jävligt najs. Vi snacka oavbrutet till 04.30 :O Shit asså! Ja har inte varit vaken så länge på ja vet inte hur länge. Ja som normalt numera (sen graviditet) går å lägger mig typ senast kl 22 *S* haha! När ja kom blev ja serverad jätte god korvstroganoff. Under kvällen smaska vi på morötter å dipp. Några super goda skedar Nutella gick ner ganska lät oxå =) Spela några omgångar Yatzy.. Som ja vann i vanlig ordning. På lördag spela vi två gånger till å då va inte min lycka så jätte stor. Ena gången fick ja fet pisk. Men de bjuder ja på då ja har sååå många fler vinster :P Drack massa tea i dem underbart härliga kopparna som hon fått av mig. Å ja fattar inte att ja inte köpte till mig själv. Ja vill oxå ha såna. Men men min tur så säljs dem inte längre :S
Anna har iaf tagit hand om mig å de va exakt de ja behövde. Visste inte de när ja åkte men kände de medans hon pyssla om mig -krama-

Såhär ser kvinnan ut som tar hand om sin gravida vän! -krama om hårt-

Prata nyss me Daniel (Victors pappa) å dem ska åka till Finland å han kommer inte hem förrän på söndag. Så de e inte max 7 dagar.. De E 7 dagar. =( men Victor kommer få de asa skoj. Å de e för mig huvudsaken!

Nu e detta inlägg så långt att t o m ja nästan tycker de e för långt.
Ska när som äta lunch som älskling fixat åt mig.
Så ja ska avsluta här.. å fixa till mig lite..

Ha de bra Hej!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Min dörr är alltid öppen för dig! Nu måste jag gå å göra mig en kopp te.. har super ont i halsen.. de är nog för vi prata om de när vi satt ute i regnet... :S

l o v e y o u <3

2008-08-10 @ 12:34:40
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0