Köpt vagn!!!!! =D

Vi tar de senaste för dagen..
Ja har köpt vagn idag!!!!
Kolla va fin..




Lixom hallå! Den e ju hur j-a najs som helst! Då den såldes i Nörrköping så hjälpte Jennys man till genom att köra mig och Victor dit. Den va super fin! När vi kom fram å ja skulle köpa den, fick ja bekräftelse på att de va vagnen ja ville ha. Nu e denna vagn MIN!!!!!!!!!

I helgen va Kevins dop. Super fin va han. Å han va så glad å duktig genom hela gudstjänsten. Fick fina presenter av alla.
Vart inte så många bilder tagna men tre av dem som e helt okej..









Nåt som ja kom å tänka på idag pga kylan när ja lämna Victor på skolan va att ja kommer sakna att klä mig i vinterkläder. Kommer inte kunna ha mina vinterkläder förrän nästa år. Om ja har tur lixom! Har ju en massa planer å så som ja ska ja skrida till verket me efter ungen e ute. Men vi alla vet ju att alla ens planer å idéeer inte alltid blir verklighet.
Men kolla va najs ja ser ut i mina vinterkläder.. Några av dem iaf..




Så jävla mys me vinterkläder.. Skön jacka.. Skön halsduk.. Sköna vantar.. Skön mössa..
Åååh!
Ja kommer se ut som en fet strandad valross som hamnat i fel klimat =(
Men de e de värt sen när bebis kommit ut!!!
Längtar alltid till kyla å halsduks tider.. Denna vinter kommer dock vara tomt på såna sköna grejer. Kommer nog bara ha på mig sånt ja kommer i :S Urk va trist!
Men så e de när man skaffar barn denna del av året. De kunde ju vart en annan månad men de gick inte som vi ville.
Men ja ska inte klaga.. Ja e glad åt de å ja ser fram emot allt som komma skall :P

Imorgon ska ja ta hand om Jennys barn. Ja å 4 ungar.. Hade man inte kunnat tro för några år sen.
Men de kommer bli alla tiders. Ska även se efter dem en stund på onsdag.
E man arbetslös så får man se till att ha nåt att göra.. Å varför inte att hjälpa till me att kolla ungar =)) Skoj!!!

Nä!
Nu ska ja fixa tea å sen spela en beta då ja förlorat massa poäng idag =(
Jimmy kommer oxå hem snart. Han har spelat golf me snubbarna i släkten idag. Han vann om ja förstog allt rätt å nu e han å äter men borde komma hem när som nu.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh så fin vagn du köpt...:D Lika dan som min...hehe...

Ja i morgon blir det många barn..men de fixar du

Kramen

2008-08-25 @ 21:11:17
URL: http://www.nogg.se/jennyzan
Postat av: LillaAnna

Dagis fröken Therese :)

Japp, vagnen var super fin! Bebis kommer trivas i den :)

Japp vinterkläder är mys.. men jag nöjer mig med lite snö.. eller.. de får vara hur mycke som helst.. bara de inte ligger på vägen så jag kan cykla till jobbet.. :D

Hoppas barnpassningen gick bra!



Kramen <3

2008-08-26 @ 15:11:21
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Jimpus

Jag vann kan jag lova! Spöa "hela" släkten.. det var på tiden =) =)



Vagnen är superfin som vi köpte juh =)



Puss

2008-09-01 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0