Fadder klart!

Idag spika vi faddrar!
De blir Anna å Johan. (Hoppas inte Johan hinner läsa detta innan Jimmy frågar -biter sig i läppen- )
Anna vart jätte glad när ja fråga.
Vi (jag) hade först inte tänkt ta nån bland vännerna utan hålla de inom familjen/släkten. Men ja å Jimmy e överens.
Nu e de bara ett datum som ska bokas.. Kommer nog ta en lördag så de blir som mest smidigt för alla 08:or =P

Måste bara få in ett stort grattis till Anna å Andreas! Jätte grattis till hunden! Vet hur mkt du längtat!!
-krama-

Va tidigare idag nere på en te hos min granne Jenny =).
 Kevin e så stor nu. Fina Kevin. Kolla på honom (snodde denna från hennes blogg -ler brett-)


Hur fin kan man va lixom! Ni kan ju förstå hur hans framtid kommer se ut me denna sexiga look ;-))

Imorgon ska ja åka till Ikano me Jenny. Skönt att komma igång å umgås me henne igen. Sa till henne ikväll att ja måste kolla på en present till en kompis Victor ska på kalas hos. Men då kom ja ju på att han e ju inte hemma över jul å nyår =(
Så ja ska ringa imorgon å tacka nej till inbjudan. Tråkigt. Tur att ja inte sagt nåt till Victor än.
Ska försöka komma iväg me 09.30 bussen imorgon. E svårt att veta såhär i förväg då ja inte vet hur hon äter under natten. Borde gå men som sagt... Kanske vaknar hon me långre mellanrum å kanske me korta. Beror på när på morgonen hon vaknar för att äta. Har varit runt nio varje morgon utom idag. Då fick hon mat 09.45. Så de återstår å se imorgon bitti. När Victor ska iväg till skolan så vet ja. Då ska ja höra av mig så får vi se.

Nu e min älskling på firma fest typ. Kommer hem senare ikväll. 
Ska nu fixa mig för att sen lägga mig å läsa lite. Passa på medan bebis sover å sambon e ute.

Ha de bäst!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Hurra!! Jag är enormt hedrad att ni vill ha mig som fadder till snuttan!! -krama om-

2008-12-19 @ 03:13:32
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0