Måndags vånda!

Jahaja! Då e de åter måndag. Näst sista måndagen detta år.

Allt i mitt liv e perfekt. älskar Jimmy, har dem två bästa barnen man kan tänka sig..
Varför känner ja mig inte de då? Bröstet känns tungt å glädjen e inte direkt sprudlande.

Har fortfarande ont i ryggen.. Kan knappt sitta i soffan.
Ja vet att ja har en bebis å inte direkt får andrum. Men hallå. Kom igen. Förvänta mig inte att de skulle vara såhär.
De e dock värt de. Älskar mina barn mest på hela jorden. Victor e så go. Han hjälper till på de vis han kan. Klappar henne när hon e ledsen. Försöker ge henne napp när hon tappar den. Pratar lite me henne idag. Han e såååå underbar!!!
Mina barn e dem bästa!!! <3

Igår fyllde Jimmy år. Han fick dock present i lördags av mig då ja firar honom en annan dag. Detta år vart de dagen innan. En flaska Amarula (?). Han vart glad å han smaka på den å gilla den. Visste att han ville ha de =))
På dan va ja på stan me Anna. Vi käka lunch å kolla lite i affärer. Tiden gick bra mkt fortare än ja trodde så vi vänta på Jocke tills han kom. Anna köpte Jimmy en present. Super snygg tröja från Jack and Jones. Härlig dag på stan!
Dem följde me hem hit sen då mina grabbar ville träffa Anna.
Victor å Jocke hade de väldigt najs ihop me vårt nya spel som vi fått av Anna. Victor va sket nöjd me att spela me Jocke.
Anna hade Julia en sväng å ja fixa köket =) Alla nöjda å glada =))

Igår så gick ja till centrum me Jenny. Efter de hem å äta lunch, vila en snabbis å sen kom gäster.

Idag e ja på ett mkt mindre bra humör så ja slutar skriva här å ska fixa lunch till sonen så han kan gå ut å leka sen.

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Humöret kommer å går.. så är det alltid.. Ibland är det mest nere.. men det kommer gå upp igen.. när du minst anar det så kommer det vara någon eller något som lyfter ditt humör till den vanliga happy Thessan :D Allt ordnar sig min vän.. Jag finns alltid här om du behöver mig.. natt som dag.. oavsett vad det gäller!! Finns det något som jag kan göra för att allt ska kännas bättre så behöver du bara hinta lite om det så fixar jag!! Ses imorgon!! l o v e y o u <3

2008-12-22 @ 14:34:19
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: jenny

Gumman, jag kände detsamma när Kevin föddes, det kan vara så ett tag men jag lovar att det går över och sen kommer kännas så mycket bättre.

Du vet att jag finns en v¨ning ner om det är något, hjälper gärna till :D

Löve you

2008-12-22 @ 16:55:21
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Heej, tittar in här :)



Hoppas du haft en grymt bra dag! Kika gärna in hos mig med :)

2008-12-22 @ 16:56:40
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Hanna

Allt bra med dej? :)

2008-12-22 @ 16:58:33
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

GOD JUL!

2008-12-23 @ 19:23:46
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0