Torsdag 18e

Hejsan hallojsan!

Idag e de torsdag å imorgon har Victor avslutning för denna termin. På tisdag åker han till pappa i massa me dagar =(
Kommer sakna honom så de gör ont! När han kommer hem så blir de mkt för honom. Varit borta längre från oss så Julia kommer vara större.. han måste åka ifrån alla presenter han fått.. Kommer hem till massa paket =P Ojojoj! ja längtar tills han öppnar alla paketen. Han kommer bli sååå glad. Han har fått allt han önskat sig utom en sak. Å de e små helikopters. Hitta inga som passa, dem få ja hitta va jätte dyra.
Julias första jul.. Hon ska ha på sig en tomte klänning som han fått av Jenny. pluttan!

På söndag fyller älskling år. Då ska vi ha hem hans familj/släkt på fika. Ska bli gott me lite fika faktiskt. Hemmagjord tårta =P Jimmy gör alltid de så denna gång ska inte vara nåt annorlunda *S*

I veckan.. Då har vi varit på första BVC besök. Sköterskan va imponerad av Julia. Hon tyckte hon va så tidig me allt. Min älskling Julia, de e klart lixom! Mina barn e perfekta ;-)) dem bästa!!!!!!
Hon har vuxit 2 cm på 10 dagar å sen gått upp 200gr typ på 6 dagar.
Så nu väger hon över 3400gr å e 50 lång.
Skulle vågen på BVC vara synkad me Kvinnohälsans så har ja gått ner 10kg =D

Frida och hennes kille har varit på besök. Härligt att träffa henne igen.
Första gången ja träffa hennes snubbe. Han ser bra ut å va social. Trevlig charmig kille! Verkar vara hennes typ ;-))

Igår skulle Jimmys kompis me barn å tjej kommit. Men dottern va lite snorig så dem kom inte.
Hade inte gjort mig nåt då de e såna tider. Snor kommer man inte ifrån, oavsett!
Så de får bli en annan dag!

Imorgon kommer Jimmys släkting me familj å hälsar på, Ska bli trevligt. Träffar dem så sällan. Jimmy trivs i hans sällskap oxå. De märks på honom ;-))

Vi har även varit hemma hos Anna å hälsat p. Första gången för Julia. Å hon verkade trivas bra. Victor å ja fick julklappar. En gemensam, SSX on tour =P Victor älskar de å spelar varje dag. Han e bättre än mig på de :O Sen fick han även pocemon (?) kort å en matte bok. Han vart jätte glad. Han har faktiskt jobbat i den. Redan 2 stjärnor =)) Han e duktig! 
Sen fick Julia en fleecefilt å en snuttis. Super najs!

De går bättre å bättre å röra mig. Har gått till centrum me Jenny. Senast igår. Va även hos Farmor å Farfar under fm å hälsa på.  Farbror va där oxå. Alla vart så glada. Dock lite jobbigt å de gör fortfarande ont. Men inte i närheten av förut. De som plågar mig e att ja inte har kommit igång me att sköta magen än. Men de blir bättre å bättre =) *S*


Annars då? Tror inte ja glömt nåt. Påminn mig isf. Inte meningen!

Idag e de solsken å plusgrader.. Vinter? Snart jul?
En sak e iaf säker å de e att Julia e 12 dagar =) Lilla snuttan e inte ens två veckor.

Nu ska ja njuta av tea som min älskling va så gullig att servera mig.

Ha de bra Hej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad roligt det är att läsa.=) Hojta till ifall du får en lucka någonstans. Skulle vara roligt att ses innan mellandagarna (som vi pratade om) även fast jag förstår att det kan bli svårt. Massa kramar

2008-12-18 @ 13:28:16
URL: http://frittson.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

12 dagar.. snuttunge! Tiden går ändå ruggit fort.. för fort.. :( Känns bara som ett år sen som vi satt på golvet å titta på när Victor tog sin första steg... men det är typ 5 år sen.. läskigt!

Snart är jag ledig!! Woo!! Kramen <3

2008-12-18 @ 14:39:16
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: jenny

Ja denna termin har gått fort i skolan :D allt går fort...

Trevligt att du ville ta en promenad med mig igår...:D

2008-12-18 @ 14:51:44
URL: http://nogg.se/jennyzan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0