Veckan!




Underbar bild! Kämpat ett tag å få honom å lipa (räcka ut tungan som man säger här i Lkpg *S*) Å kolla.. Resultat, äntligen -stolt-


Här har han lyckats ta nappen själv..

Ja har varit en del me Kevin då ja inte har bättre för mig. Synd bara att min kamera e sunk å bilderna blir inte bra i större storlek. Men de gör inget. Ja kommer använda min kamera så fort ja ploppat ut bebis. För den kameran vill ja ha i väskan ifall att lixom. De bara 4 dagar kvar tills de e sagt. FYRA DAGAR!!!
Herre min skapare va tiden går fort. Tyvärr inte tillräckligt fort me tanke på att ungen e kvar i magen. Vi e många som väntar.

Va har ja gjort sen sist??
I veckan har ja mer eller mindre bara varit hemma hos Jenny. Hjälpt henne så hon får ordning på saker å ting. Vi har fixat å donat å mekat möbler å de blir så bra så bra. Vi e grymma på de där me inredning =)
Sen har ja lekt massa me Kevin. Han e sååå go å alltid så glad.

Lilla häbisen!!
Men han kommer helt plötsligt bli sjukt stor när min bebis kommer.
Åh.. Hoppas inatt!!!
Bara de e efter kl 21 för Jimmy e när som helst i Nyköping nu å lämnar min älskade son till sin pappa. Sen kommer han hem på söndag. Åh! Ja vill inte få förrän söndag natt så Victor kan vara me när allt sker.. Samtidigt som ja vill ha inatt så de e klart tills han kommer så han slipper vara me om allt lixom.. =S
De händer när de händer.. Förmodligen till nästa helg då svåger bestämt att ja ska vänta tills han kommer ner *S*

Har varit duktig me att gå promenader. Varit hos barnmorskan i onsdags som självklart va 26 min sen -mutter-
Men då visa de sig att ja bara gått upp 0,8kg. Hur bra som helst juh!! Så ja har totalt gått upp 10 kg (9,8kg för att vara exakt). De e inte så farligt. Ja e nöjd!
Brorsan fyllde som sagt 25 år i måndag -älskar-
Natta fyllde 19 år i tisdag å Anton fyllde 8 år i onsdag. Han e sjukt stor asså. Tiden går fort. Kom å tänka på att han sa mitt namn väldigt tidigt. De e ganska svårt för/klurigt namn.. Men han sa de väldigt tidigt -stolt-

Har varje morgon denna vecka gått ner till Jenny å tagit Kevin medan hon cyklat me barnen till dagis/skola. Dock inte i tisdags då Jimmy lämna Victor på skolan samt idag då hennes man jobba hemifrån för att Jenny jobbar idag. Jimmy körde dem stora till skolan å Linus hämta alla tre vid ett hugget. Så ja har sovit massa länge idag. Gick inte upp förrän närmare kl 11. Följde me Jenny å Linus till Rusta innan hon skulle jobba. Köpte en massa onödigt.
Tänkte baka pepparkaka me Victor idag innan han skulle dra. Men ja visste inte att man va tvungen att ta ut degen 4-5 timmar innan användning så de får bli en annan dag. Dock lite logiskt att man måste ta ut den liiiiite innan man ska ha den. Men men.. Som sagt, en annan dag.

Mina händer e för övrigt väldigt svullna..
Idag va de som värst. När ja vakna så hade ja ont i fingrarna. Hade så hela fm å de strama å va väldigt jobbigt.

Hua! Säger ja bara. ojojoj!!!
Kolla tummen lixom.. Hallå!

Igår fick vi finbesök från Ljungsbro. Anna å Jocke kom förbi på fika. Dem hade me sig en super god tårta. Me blåbär på men dem peta ja bort *S*
Najs att dem kom. Synd att dem bor så långt bort. Jocke tyckte vi kunde flytta till Ljungsbro. Å ja tycker dem kan flytta närmare stan ist. Typ Haninge eller Berga eller nåt sånt. Kanoners juh!
Kom oftare!!!

Har nu även fått tagit över barnstol från Kevin. Den e monterad i bilen så nu har vi allt vi behöver.. Vi e redo!!!

Nu ska ja spela en beta innan Jenny kommer. Hon jobbar å slutar kl 20 å ska handla efter. Ja har ingen mjölk hemma så hon e snäll å handlar me sig de till mig när hon ändå e på affären =))

Har säkert glömt att skriva om nåt då de e några dagar sen ja blogga. Men om ja kommer på de..eller blir påmind om de så kommer ja skriva de i nästa inlägg.

Tjingeling tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Tack för mycke trevligt sällskap!!

Japp.. snart är det dags för bebis! Förhoppningsvis imorgon!! :P Kram

2008-12-05 @ 21:16:47
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: jenny

åhh så underbara bilder på Kevin :D Ja du vännen snart kommer eran bebis :D längtar massor jag oxå..Du, tack för alla hjälp..Du har hjälpt mig massor och jag är såå tacksam

kram

2008-12-05 @ 22:09:56
URL: http://nogg.se/jennyzan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0