Snöstorm Allan!

Idag är det lördag. Victor är med sin far och jag är hemma och tar igen det jag har missat när det gäller blogg och skola. Kanske inte den roligaste aktiviteten en lördag em men den är så jag tillbringar den. Ska ju hinna ikapp så jag är i fokus =))

Klockan slog 06.30 när jag öppnade mina ögon. Solen sken å det kändes underbart. Ett par timmar senare så blåser det storm som innehåller massa snö. Mindre underbart!

Jag har äntligen betalat klart inkasso. Kasta in den sista summan på skulden i måndags. Känns hur jävla najs som helst! Så nu är jag väldigt snart skuldfri. Fri som en fågel från skulder. Jag kan se slutet på eländet.
Wonderbart!

Idag har jag och Jimmy varit ute i snöstormen och handlat presenter till Victors två kompisar som har kalas nästa helg. Var även hemma hos min vän Jenny på en underbar fika. Fik semla me vaniljkräm i -dregel- Hur gött som helst va de. Träffade hennes nya familjemedlemmar. Som ni ser nedan så är det jätte söta sköldpaddor =))

image25

image26

Jätte söta juh!!

Älskade Victors hår har nu börjat växa ut så de blir lite längd på det. Så ljus å fin. Han e ju f-n den underbaraste som finns.. Kolla själva..

image27


Sen medans jag håller på så slänger ja in en bild på mig å min stora älskling när vi var ute å kolla raketer på nyår..
image28


Vi e så fina oxå.. Hehe! -pussa på-

För övrigt så har skolan kommit igång me en massa massa å göra. Har varit väldigt dålig på att vara i fokus. Men till mitt försvar så gick det åt några dagar denna vecka me att ligga hemma sjuk. Låg i sängen mer eller mindre två hela dagar. Magsjuka typ. Feber på en jävligt hög nivå. Mindre sweet kan ja lova!

Sen måste jag tillägga att min älskade vän från Sthlm var ju hos mig i miten på januari typ. Vi var hemma hos henne polers som flyttat hit till Lkpg för att bo me sin snubbe. Var där å fick gudomligt god mat. Spela lite Guitar Hero å va värsta rockers. Hamna senare på kvällen på Platens. Vilket var najs. -miss her-

Nu ska ja ge ett försök till att fixa lite me skolan. Ämnet ja ska fokusera på är Socialt Behandlingsarbete =P

Ha en underbar helg!!

Glöm inte kommentarer!!!

Puss där de känns!

Kommentarer
Postat av: jenny

hehe så söta bilder på våra söta paddor Skalman och Bamse =)

2008-02-02 @ 20:53:52
Postat av: Jimpus

*brr* Jag det är "massa" snö ute och jag ska snart ut..

Du har inte skrivit hur duktiga vi var med maten ännu.. blev ju jättegott =)

2008-02-03 @ 12:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0