1 dag kvar

Ja då tänkte ja göra en snabb uppdatering innan de e dax för att börja må lite sämre.
Haft härliga lediga dagar måste ja säga. I ferdags så va vi i Hultsjön hela dan, 11-16 typ å de va najs. Dock lite väl kallt i vattnet men skönt att svalka sig. Brände mig på ryggen efter ha legat å spelat yatzy me Anna men de gör inget. Får skylla mig själv som inte smörjer mig *S* Anna hade me sig super go pastasallad å kyckling och vi hade me oss dricka å fika. Efter två timmar avlägsna dem två stora pojkarna hem till Anna å Jocke å spela de förbannade spelet som ja inte gillar så värst. Men hellre att dem e där än kvar på stranden å på mindre bra humör. Vi hade de najs utan dem å dem kom å hämta oss när de va dags att åka. Tack till svärföräldrar som låna ut bilen =))

När vi hade släppt av Anna å Jocke så vart Victor lite ledsen. Han ville inte åka ifrån Anna. Så för första gången så ringde ja Anna å fråga om Victor fick komma. Asså de har ju hänt förut men då har de funnits en anledning å dessutom har hon varit hemma hos mig lixom. Men i fredags så va de annorlunda. Victor ville vara me Anna. Å me tanke på att dem bor några mil bort så fråga ja om han fick stanna natten. Både Victor å Anna vart jätte glada. Tack gums för att Victor fick stanna -krama hårt- Tror t o m Jocke vart lite glad faktiskt. För när vi kom hade han å Victor skoj på baksidan å Jocke såg ut att trivas.
Så Jimmy å ja passa på att handla på Maxi i lugn å ro.

I lördags så åkte vi ut till dem igen lagom till lunch. De e najs å ha barnvakt, komma å få maten serverad. Efter vi smält maten så gick vi till kanalen där de fanns massa skoj för barn. Vi vart dock lite besvikna när vi vart där ett tag. De va inte så mkt som locka kan ja säga. De som ja tyckte va skoj va att Victor våga rida. Kort på de kommer imorgon typ för min tfn e upptagen me att min son spelar på den *S*

Idag kommer Victor åka till sin pappa i tre veckor. De känns inge vidare. 5 dagar max om ja får bestämma. Men de e ju super skoj för Victor att vara me pappa så länge.

Victor å ja har även roat oss me att måla ansiktsmålning på varann. Blå/gul/grön *S* Bilder på de kommer oxå typ imorgon..

Ha de gott.. Nu ska ja ta på mig mina shorts. Har inte gjort de än då mitt sår måste torka. Bild på de kommer oxå typ imorgon. De e otroligt va som kan hända om man ramlar på plastgolv =((

Adjö!!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Victor får sova här hur mycke han vill! <3 Ja, barngrejen vid kanalen va lite dålig.. men de blir nog bättre nästa år när dom vet va dom pysslar me.. hehe.. Victor var super duktig som våga rida på den stora hästen :D Han kommer vara länge hos Daniel nu.. men tänk på hur länge han kommer vara hemma sen.. :D



miss you.. love you.. <3

2008-07-28 @ 01:42:10
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0