13 dagar kvar

Idag så har ja jobbat 8-12. De va väldigt tufft pass kan ja lova. Den ena som skulle börja kl 7 va sjuk så de va en ensam kille som jobba mellan 7-8. Vart positivt överaskad när ja märkte va mkt han gjort. Han hade mer eller mindre förberett allt. Va en tant som vi hjälptes åt me å en som ja duscha. Men vi va som sagt bara två en vardag så de tog tid för oss fixa klart alla 10. Normalt e de frulle kl 08.30 men dem fick typ 09.40 =( Hade å göra mer eller mindre ända tills ja sluta. Sluta t o m 10 min senare. Men men.. E man sjuk så e man.. Själv jobbar ja me feber å FET huvudvärk ;-) Ryggont e ja dock tveksam om ja skulle jobba me me tanke på att alla rörelser på jobbe har me rygg å göra. Vill inte veta va ja skulle göra heller :S

Ja jobba som sagt till 12. Vid typ två kanske, så kom Jocke å Anna. Å dem hade me en present till Victor. En jätte stor vattenpistol och två mindre. Han var super glad!!! Anna, Jocke å Victor hade lite vattenkrig å Jocke förlora -fniss-
Efter vi varit här ett tag så vart ja jätte sugen på choklad så vi åkte till Cloetta fabriken och handla massa gott. Anna va me så de vart 33% billigare. Dock så betala ja inte en krona :P
Å eftersom fabriken ligger i Ljungsbro så stanna vi hemma hos dem ist å käka pizza. Anna å Victor hade jätte skoj me vatten.. Tog massa bilder. Här e några;
    

Han e bästaste!! Å de e Anna som håller i slangen. Ja vet inte riktigt vem av dem som hade roligast.

När vi åkte (vilket för övrigt e lika tråkigt varje gång) så skulle ja å Victor äta massa choklad i bilen. Men både han å ja får i oss pytte lite. Vi va för mätta. Vilket e en bra sak faktiskt.
Han sa att han hade en rolig dag! Å han ville ha fler roliga dagar. Naaaw!

@->-- Tack för en super najs dag!! (Även till dig älskling!!) -krama-  <3

Nu ska ja fixa mig å sen lägga mig, samtidigt som Victor :P
För imorgon kommer bli en låååång dag. Super skojig dag men lång. För vi ska nämligen till Astrid Lindgrens värld! Hurra!

Sov gott å glöm inte kommentar!!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

ja.. fler såna dagar!! Massor!! Att ha er alla omkring mig är det bästa som finns!! Victor å jag uppskattar nog lekar me vatten ungefär lika mycke.. hehe.. dock så vann han över me mig vattenpistolerna för han hade längre stråle -visslar- Min gosunge!! Han gör mig stolt varje gång jag träffar honom!!



Love You ALL! <3

2008-07-15 @ 22:53:53
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Jenny

Va roligt han verkar ha =)

Ja vi är på landet och har det bra..barnen börjar dock bli lite rastlösa och vill leka med victor...Vilket dom får göra i helgen..

Miss you friend... Löve you

ta han dom dig och familjen

2008-07-16 @ 17:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0