16 dagar kvar

(dagens) Fear less, hope more, eat less, chew more, whine less, breath more, talk less, say more, love more, and all good things will be yours. --Be aware of what your actions and thair effect on others --demonstrating concern for another can go a long way in the next five days

Jahaja.. Lördag.
Då har ja jobbat 7-16 idag å de har inte varit lätt kan ja lova. Haft så fruktansvärt ont i huvudet att ja mått illa. Ska även jobba imorgon då ja inte kunde hitta en ersättare men funkar de inte bättre så får ja vara hemma sjuk måndag å tisdag även fast ja inte kunnat fixa nån som jobbar ist. Men nu har ja jobbat me huvudvärk denna dag å lidit som faaaaan samt tidigare jobbat förkyld som faaaan me feber. Jobbet e direkt värt min ohälsa kan ja lova. E ju gravid så ja måste tänka lite på mig själv oxå. Kan inte hålla på hur mkt som helst. Tjejen ja jobba me idag på fm funkar jätte bra och ännu bättre att jobba me hon som böt av vid lunch. Så dagen i arbetskollege syfte har varit bra. Men inte annars. Som sagt, huvudvärk så de står härliga till. Ja har verkligen plågats. Verkligen! Man måste prata ganska högt me dem flesta boende då dem inte hör vidare bra samt att de e tungt att vända på dem (vilket man e tvungen att göra på morgonen samt efter fikat då man måste byta rent) plus att de e ruggit att böja sig ner vilket ja måste göra efter varje toabesök dem gör under dagen samt om tappar nåt osv. Usch å fy fan säger ja bara. Älsklingarna fick komma å hämta mig då ja inte palla att cykla me denna bultande värk.

När vi kom hem slängde ja snabbt i mig panodil zapp. Sen försökte ja sitta å vara social me grabbarna, äta lördagsgodis och mysa. Men de gick inga bra. Va anstängande att sitta samt kunde knappt prata eller tugga så ja la mig å vila. Dem åkte ner till svärmor på kollo och grilla till middag samt fiska lite. Ja stanna hemma då ja hade så ont även fast ja tagit tabletter. Jimmy och hans pappa fick för övrigt en var sin firre.
Ja sov till typ strax efter åtta eller va klockan va. Gick upp å åt lite å nu har ja kollat mail. Svarat min kuz, snackat lite me Anna på msn å nu bloggat.

Ska nu fixa mig för att sova för kvällen då ja ska upp före tuppen. Iaf den som ger av ett gal kl 7 ;-))

Sov gott när de e din tur!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Det fattas lite kommentarer i min blogg.. -stirra på med ett ögonbryn höjt- Glömt bort min blogg? Hoppas din värk har gått över nmär du vaknar! Love you! <3

2008-07-12 @ 23:21:31
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0