4 dagar kvar =)

Min fot.. Ja e glad å säga att de e bättre i foten. Dock sämre me knät. De gör ont å allmänt besvärligt. Så pass att ja tagit värktablett. Ja e inte pigg på att gå å jobba idag men som vanligt när ja inte mår bra å vill vara hemma sjuk så e de personalbrist så ja e "tvungen" att jobba. Vilket inte känns bra alls. Ska gå till jobbet ska verkligen bli en höjdare =( inte! Ska komma till jobbet lite tidigare så svärmor kan kolla på mitt sår. Hon e en höjdare på sånt där å ja kan typ ingenting. Ja bara känner att de gör ont å så. De ser värre ut än de gjorde aktuell dag å igår så de e lika bra att hon får kolla på de. Hon kanske säger att de ser ok ut å de håller på att läka å de e därför de känns. Men kanske måste de göras nåt åt de. Å då e de bara att bita ihop :S

Nu ska ja ordna till mina kläder så dem blir tvättade då sambon ska till tvättstugan. Ligger de inte i korgen blir de inte tvättat så ja måste fixa de å sen fixa mig själv.
För ja måste röra på mig snart då de kommer ta mig evigheters evigheter att gå till jobbet :S Men de kommer nog bli ganska skönt när ja väl kommer iväg. Visa mig för solen å kanske få lite färg :P Den lila färg ja lyckas få på mig har ju försvunnit.

Tschüs!
Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Du fick iaf telesällskap hela vägen till jobbet.. :) Det var nog tur att du ringde å väckte mig.. annars hade jag nog legat å dragit mig i sängen hela dagen.. hehe.. de är najs med semester :D Hoppas knät känns lite bättre när du fått de proffsigt omlagt!

Miss u!

2008-07-24 @ 12:57:39
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Frida

Hörredu, man kan hålla igång innan ungen med.=) Men man behöver inte ta i så dant..

Vad gullig du är. Då räknar jag med dig då sen?=D

2008-07-25 @ 12:04:57
URL: http://frittson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0