Ny dag nya möjligheter

Ja då e de fredag. Vissa jobbar de sista innan semestern å vissa har de sista på sin semester. Sen har vi dem som mig själv... Som jobbar även fast de e helg. Urk! Börjar kl 16 idag å regnet öser verkligen ner asså! Imorgon ja jobbar ja 7-16 å söndag 7-12 (rast) 16-20. Blä! Men de kommer bli skönt nästa månad då pengar kommer. Men just nu känner ja inte för de. Har fortfarande huvudvärk. Den har väl suttit i typ 3 veckor nu :S Men den 28e så ska ja äntligen till neurologen :P Hurra!

Just i skrivande stund så e Jimmy och Victor på väg till busfabriken. Ja följer inte me då ja ska jobba senare. Man e ju där 3 timmar från betalning. Vilket resulterar i att dem e där efter kl 16  de går ju inte :S Men halleluja va dem kommer ha skoj!

Nu ska ja vila lite innan ja börjar jobba å hoppas huvudvärken lättar lite.

Vill ge mina vänner som finns för mig en feting kram!!!

ha de gott!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Du & Jag gumman! <3 vi må ha våra dagar när vi snudd på skulle kunna slå ihjäl varann.. men en vänskap utan lite turbulens är ingen äkta vänskap!

Im at you side.. in all weathers!

2008-07-11 @ 14:18:36
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0