******* ***

(dagens) Your daily kiss fortune: Walk carefully in the beginning of love. Don´t give it all away, love but watch with a rational eye to be certain of what you think you´re seeing now

(gårdagens) Your daily kiss fortune: Loving, healing words can make a difference now. Giving and forgiveness around you, a kind heart can open a new world for you

Asså ja måste bara säga att ja e sååå trött på all skräp tv. De ska vara så förbannat j-a romantiskt å pluttit. Like if lixom!
VEM lever så hela förbaskade tiden lixom?? :O NOBODY!!!!
Ska sluta kolla på tv om inte nån av mina serier visas. FUCK TELLY!! DAMN!

Igår kom Jimmys familj och släkt över å fika och vid tre tiden kom min kära och älskade vän Liza från Sthlm ner till mig. Börja den att sitta ner å snacka massa. Sen käka vi ihop allesammans. Liza å ja gick ut me Victor efter maten sen å sparka boll så han vart lite tröttare. Efter Victor somnat senare satt vi å snacka hela kvällen medans Jimmy satt me sitt spel på datan. Kom nog inte i säng förrän typ halv två eller nåt. De va najs å snacka massa skit igen.

Börjar dagen me att Victor väckte mig 7.30 och ja va tröttare än vanligt. Gick upp 6 igår morse å la mig 1.30 å upp 7.30 :S Trött trött!!! Efter Jimmy å Liza vaknat å donat klart me grejer så åt vi frulle. Sen gick ja, Liza å Victor ut å sparka lite boll innan vi drog ner till centrum där vi åt super god mjukglass med päron sås runtom  :P  :P  Sen åkte hon hem  =(  De e i såna här tillfällen som ja vill flytta tbx till Sthlm. Känner mer folk och har garanterat mer att göra om ja ville. Här e inte samma sak. Men men.. Alla prioriterar vi olika. Vissa grejer e mindre bra å vissa mer bra.

Asså de e nåt som ja funderar på.. Lixom, ja har alltid nåt att säga om allting men de e sällan ja får höra nåt tbx. Ska man ta de som att man e (minst sagt) bra på saker?? Eller ska man ta de som att folk inte vågar säga saker till mig för de e så pass illa och vill inte såra mig??    :O   :O   Kan ju tolkas på olika sätt. Beror på vilket humör ja e på men som sagt.. Ja e trött å nu tolkar ja de på detta sätt... Säger man inte va man tycker eller motargumenterar i en samtal man har me nån så e man en ynkrygg/mes mm. Ja menar.. Varför har man inte nåt tbx? Står man inte för va man gör?
WHY??? Varför i kan man inte argumentera för sig?
Nån som e så som kan berätta eller nån som har en teori man kan dela me sig av så e de mer än välkomnat! För detta e nåt som stört mig väääääldigt länge!

För tillfället e Jimmy me polers i nåns stuga och kommer inte hem förrän fem typ   =/   Han stack vid halv tolv hugget.
Jag och Victor sitter å funderar på va vi ska göra. Enda dagen på denna vecka ja e ledig på å så har vi inget att göra =( Skulle åkt ut till Anna men Nickes bil paja så vi kommer ingenstans. Ja har inget busskort så ja kommer inte så långt heller =( Får se hur de blir...

Va e en bal på slottet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0