15 dagar kvar!

Idag då ja jobbat delad tur så har de faktiskt gått bra. Även fast ja fick göra de mesta själv på morgonen så tappade ja inte humöret. Fast de mest otroliga e att ja vakna utan huvudvärk å den har hållt sig borta hela hela dan. Har ännu inte fått tbx den! Unbelievable!!

Till lunch fick ja hemgjord pizza :P (som ni vet så jobbade ja delad tur, 7-20 och rast mellan 12-16) De va gött!
Åter på jobbet fick ja idén att ja ville till badhuset me Victor å Jimmy imorgon. Efter några sms fram och tillbaka så vart de ordnat. Hurra!
När ja ringde hem å kolla så gick de bra. Men Victor prata gärna om en olycka han sett. Eller han har inte sett själva grejen utan bara att en tjej låg på marken. Han var väl lite skärrad. Kunde dock inte prata då ja va på jobbet men vi har gått igenom de nu när ja kom hem. Jimmy fyllde i åt mig å tydligen så skulle en tjej ha cyklat över vägen (på ett ställe där man inte får) och blivit påkörd. För er som känner till Lkpg så va de vid rödlyse korset (eller va de heter) vid Lidl, Ekh.

http://www.corren.se/archive/2008/7/13/jstw449o6r3wqif.xml  (direktlänk till corren)

Sen blev ja väldigt glad av ett mms min älskling skicka mig. Ja har äntligen fått utemöbler som ja tjatat om -såååå glad-
Så här ser de ut... Observera vår fina odling av roccola sallad som faktiskt funkar :P. Och den fina dukningen e alltså inte till mig då ja jobbar utan detta e till grabbarnas middag



Super najs juh!!! Kan vi iaf njuta av maten ute om vi vill.. Liten bit på väg till uteplats *S*

Nu ska ja fixa mig för att sova. E super trött. Vilket e väldigt konstigt me tanke på hur mkt ja sov igår. Men men..
Ja e ju gravid, får skylla på de.
Får inte använda de som ursäkt nånting. Dåligt! Inte massa god mat att skylla på.. Inget snask att skylla.. Inte dåligt humör att skylla på.. Inget illamående att skylla på..
Viktökning kan ja skylla på :S Å de va ju inte så konstigt!

Ha de gött å sov gött!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Fint att huvudvärken inte kommit tillbaka! Det bestämmer jag att den inte ska heller! -blänger ondskefullt på huvudvärken som ligger instängd i en bruk på mitt skrivbord- ;)

2008-07-14 @ 09:09:40
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0