ca 17 dagar kvar

Ja har ju nu varit hos neurologen.. De visade sig att ja har migrän trots allt. Då har ja bråkat me VC och Huddinge akuten om att ja har migrän. Men fått svaret "du har vanlig huvudvärk pga stress så ta två alvedon och se till att vila och ta de lugnt" UP YOURS!!!! Han som tog emot mig vart lite fundersam över dessa tydligen uppenbara symtom. Dock får ja dessvärre inte äta migrän tabletter nu när ja e gravid så ja fick Citodon (hur de nu stavas å orkar inte ta reda på de). När ja skulle hämta ut dem så hade inte apoteket dem så ja fick motsvarande fast me annat företag. Blir nog bra. Ska inte äta dem regelbundet utan endast vid behov = när ja känner att en attack e på väg eller redan utlöst sig. Fick massa information me mig hem som ja läste vid ett ledigt tillfälle på jobbet. Å de e inte så konstigt att ja har ont i huvudet så ofta å så länge som ja har. Mer eller mindre alla orsaker som finns e min vardag :S Men men.. Blir nog bra de här.

Tänkte ladda upp lite bilder nu.. =))


Detta tog Liza när hon var nere sist. Hon tog massa bra bilder men dem får ni inte se ;-))
Han använde en sväng sitt bubbel-svärd för att nå högre upp å sen lekte han krig =))


Victor gillar bubblor. Tyvärr kan ja inte hålla på allt för länge. Blir väldigt yr :S


En dag hade ja å Victor lite tråkigt å de va för varmt att gå ut.. Så vi måla varann. Så här blev Victor..


Å så här blev ja. Vi e så fina =)) Roligt va de iaf. Svårare va de att få bort de. Men de va de värt *S*


Här svalkar han sig me hans å min favo glass.. Piggelin :P


Min data fick värmeslag nyss å de hände massa å sen hände inte mkt
Haha!

Detta e min nya klocka. Har länge velat ha en klocka å nu har ja äntligen köpt mig en =))

Fyller i mer i bloggen vid et senare tillfälle. Nu ska ja aktivera mig. Har sååååååååå tråkigt!

Ha de bra Hej!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Mycke fin klocka :) Stakars victor när de är så här varmt.. han som blir sååå varm.. får hänga en ryggsäck me kylklampar på ryggen på honom.. ;) Hoppas du haft en skön ledig dag idag! Hitta du något skoj på stan? Kramen <3

2008-07-31 @ 17:30:51
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Jenny

åhh super snygg klocka vännen :D Va fina ni var med ansiktsfärg :D

Själv så sitter jag på landet och längtar till lördag..vill hem nu, har vart på landet hela sommaren typ och nu vill jag vara hemma :D

Ha de bäst vännen..love you...krammm

Längtar till måndag

2008-08-01 @ 17:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0