De e inte okej!

Ja vet inte va ja ska skriva i detta inlägg. Säkert kommer de sluta me att de e ett inlägg som e super långt å de står absolut inge vettigt. De e turbulens i huvudet så ja måste skriva lite. Självklart skriver ja inte tankarna i den form som dem lever i huvet på mig utan ja omformulerar ju dem så de inte blir fel. Sen e ju inte omformulering nån garanti på att de blir bra.

Försöker komma underfund me hur vissa människor e funtade.
För ibland så förstår ja verkligen ingenting. Inte ens klarspråk funkar. Va gör man då? Va gör man för att nå fram till nån som inte e mottaglig?? Skulle behöva mer än ett svar då ja tvivlar på att de finns ett svar på detta. Ja tror att de e en blandning av olika grejer asså. Asså.. Ska man ta de som att om man inte e mottaglig så skiter man i vilket...? Man rent ut sagt inte bryr sig.
Ja vet att ja sagt de förut.. Men ja ger snart upp. Verkligen asså. Ja har gjort allt ja kan. Ja har inte nån ork kvar till engagemang för att få de att funka. En relation går åt två håll, inte ett. Varför ska de va så här?

VARFÖR?????
Detta e inte okej!!!

Kan man säga nåt på klarspråk på olika sätt? För isf så handlar de om att ja inte pratar på samma språk som denne.

Aja.. Skit va de me de!!!

Idag va iaf min enda lediga dag denna vecka å ja har inte gjort ett dyft kan ja lova. Har sparkat boll me sonen, spelat spel me honom och lekt lite. Han har även lekt lite med grann ungarna nu på kvällen. Min kuz m familj kom förbi när dem va ute å gick. Najs å se moster o co.
Skönt att denna dag e över. Har lovat Victor massa lek imorgon. Om Filip inte kan vara me å leka har ja lovat att ja ska leka de han vill bara de inte e bilar hela dan. Får se hur ja kommer må efter helgen. Kommer ju jobba hela helgen. Kommer bli en låååång tuff helg!
Får helt enkelt leva på tanken att ja kommer komma upp till härliga Sthlm på tisdag efter mitt arbetspass =)

Sov gott när de e er tur. Min tur e när ja gjort detta klart och fixat mig. För ja har inte sovit mkt. Ja e DYNG trött. I onsdags upp 06.00, i säng typ 01.30. Idag, upp 07.30 och i säng strax efter 23 :S

Take care!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

l o v e y o u <3 jag finns alltid här.. no matter what!

2008-07-11 @ 00:15:46
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Frida

Ojojoj, vad svårt det är att förstå när man inte vet vad det handlar om.=S Bra att du får ut aggressionerna dock!

Tänker på dig.

2008-07-12 @ 12:45:40
URL: http://frittson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0