Älskar mina killar

Kvällen på jobbet va likt dem andra kvällarna. De e bäst att jobba kväll. Men denna gång va de nästan alla boende som va helt på hugget. Dem tjafsa å dem va otrevliga mot oss personal och mot grannarna. Otroligt. Alltid e de nåt asså. De va iaf en smidig kväll.

Dagen i helhet har varit sådär. Fortfarande huvudvärk å de e fett jobbigt. Börjar dessutom 7 både imorgon å söndag så värre blir de. Just därför ska ja nu ta mig rågrut å sen fixa mig för sängen.

Victor va vaken när ja kom hem å han berätta om sin dag. Han har haft en jätte bra dag! Här e några bilder som Jimmy tagit på busfabriken




Detta va favoriten under vistelsen.. =))


Min goa son!!

Älskar mina killar <3

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Victor åh Victor.. underbara snuttunge! Jössös vad jag saknar honom.. :( Är det okej om jag kommer å kidnappar honom någon dag? ^^

2008-07-11 @ 23:37:35
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0