boooring

Va ska man göra när man vill göra nåt men inte vet vad?
Kan inte bada då ja inte har nåt att bada i..
Kan inte baka då vi inte har handlat än..
Kan inte leka då Victor inte e hemma..
Inte bada badkar då ja inte känner för de..
Städa e de för sent för..
Ville storhandla idag men de ville inte sambo. Blir en skojig lördags sysselsättning.

Ååååååååh! Va ska man göra?
Har så tråkigt att ja e på dåligt humör.

Tänker ringa Jenny å kanske komma till henne på fika..
(...ringer...)
-suck- Hon va på väg till landet me faniljen för att Linus ska visa upp sitt examenspapper till sin familj. Han e nu utbildad dataingenjör typ. Så jätte stort grattis till dig!!!!!

Under dagen har ja varit hos Kuz och slappat. Vi har varit ute så barnen (hennes) har kunnat leka me vatten. Filip blev väldigt  blöt -fniss- Satt på framsidan halva dan. Gick in för de va verkligen super varmt ute. Rita lite me Fideli. Klockan har gått väldigt fort under dagen. Nu kryper den fram -trummar-

Nu ska ja sätta mig mer bekvämt å sen komma på nåt att göra!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Jag har ju gett dig massa förslag på vad du kan hitta på.. men inget duger ju ;) Jag är öppen för hur mycke hitta på som helst fredag å lördag!! Dock efter klockan 18 på fredag efter som jag slutar jobbet då.. Hoppas att du hade lite skoj under kvällen iaf me mitt ps2 :) Krama

2008-07-02 @ 22:19:44
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Frida

Meh, det är ju då du ska ringa mig!!



Denna gång handlade det om att C kom med ytterligare en ursäkt till varför jag inte kan få mina 7500:- än som han är skyldig mig.

2008-07-02 @ 23:51:09
URL: http://frittson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0