4 dagar kvar!!! =D

Jahaja.. Vädret e lite bättre då solen skiner. Men inte e man gladare för de. Vill beställa bikini från Ellos.. Men de går inte. Den jävla anmärkningen sitter ju kvar. Anser de vara idiotiskt att man ska behöva lida sååååå länge. Inte nog me att man kämpar arslet av sig för att bli av  me skiten sen ska man lida me råge. Tycker dem ska se att skulden e borta sen länge å sen häva den patetiska spärren. "ska du ha något från sortimentet blir du tvungen att handla mot postförskott" MY ASS!!! Tänker fan inte handla hos dem nötterna. Även fast ja hitta två superfina överdelar å en perfekt underdel för endast 204:- Spara lixom typ 150 spänn å de e bra!! Men men.. Får låta bli att bada i år. Dem bikini ja har e överdelen för liten å underdelen vill ja inte ha. Ville förnya lite. Men men.. Man ska inte vilja saker. Tydligen ska man bara acceptera sitt liv som de e å leva me de utan att göra nåt åt saker ting. För de e så de verkar att man ska leva. Man jobbar på att ha de bättre å de skiter sig fett åt de blå skåpet. Så nu.. Såhär officiellt (?) så ska ja meddela att ja ger upp! Tänker inte hålla på mer.
Har lagt av me saker sakta men säkert ett tag nu.
Vill man ha förändring måste man jobba för de. Så sägs de. När man jobbar för de så blir de uppenbarligen värre. Så nu ska ja inte göra nåt åt saken. Vänta ut allt.. Så får vi se hur najs de kommer blir då!

FYRA DAGAR KVAR TILLS VICTOR KOMMER HEM!!!!!!

Ikväll blir de utgång me Jenny. Hoppas de lättar upp humöret lite. Som tur e så dricker man inte. Isf hade ja inte kunnat gå ut. Redan lånat pengar så de räcker å låna för att dricka.. Njae. Kanske inte. Men nu ska ja inte dricka så ja kan känna lugnet. Alltid nåt positivt att tänka på! Så ikväll blir de skoj.

Börjar jobba om en timme så ja måste börja fixa mig så ja kommer iväg. Men ha de gott å glöm inte att kommentera. Även fast du inte har nåt att säga så kan du väl iaf säga hej till mig. Eller? Bara så ja vet att du läser..
Ja vet ju att du läser de ser ja ju på statistiken men ja vet ju inte vilka de e. Så ryck upp dig å gör en människa lite gladare genom att bara lämna en kommentar!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Så här lätt är det att lämna en kommentar!! Det tar mig cirka 2min beroende på hur mycke jag vill skriva ;)

VICTOR \o/ snuttunge!! Hoppas han har de bra i Sthlm! Det går ju att fixa bikini-strulet på olika sätt.. Jimmy kan ju hjälpa dig! Eller jag.. men då får du nog komma hit å hämta paketet.. men de är bara bra för då ses vi ju!! :D

Pussen & Kramen

2008-06-25 @ 15:20:10
URL: http://nogg.se/twizz
Postat av: Jenny

Hej vännen..jag läser och lämnar en kommentar :D

Jo ikväll ska det bli skoj :D hoppas bara att allt kommer gå bra här hemma då jag är borta...



Krammm

2008-06-25 @ 15:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0