Skit me allt!

De länge sen ja gnällde å klaga ordentligt. Nu e de dax för de..

FY FAN säger ja bara! De va länge sen ja va på sånt här humör asså. Helt seriöst så vet ja inte om ja ska skratta eller gråta eller skrika rakt ut. VIlken förbannat j-a dag ja har haft idag asså. Fy fan! FÖr de första så känner ja mig jävligt tung, känns tungt att bara lyfta benet lite för att sen flytta de fram så ja kan ta ett kliv lixom. Kan itne gå ordentligt (hastigheten syftar ja på då). Tofflorna ja köpt för att ha på jobbet (inköpta förra året) kunde ja knappt ha idag då fötterna var såååå svullna å ömma. Usch å fy fan! Detta arbetspass e en av dem längsta ja upplevt. När de va dags att cykla hem så blåste de nåt så förbannat att sluta ja trampa så stanna ja. Sen e man ju så förbannat j-a bred av sig så varje gång blåsten tog fart lite så höll ja fan på att cykla in i staket eller stolpe. Usch! De va såååå nära att ja stanna, kasta cykeln åt h-e å sen satte mig för att gråta asså. BLÄ!!!! Ingen bra dag överhuvudtaget idag! Imorgon e arbetstiderna samma men för i h-e asså.. Hoppas verkligen att ja mår bättre. Trött som ett cp e ja oxå. Helvete vilken jävla dag ja haft. Underbart va de att komma hem å sambon tvättat å fixat låda tills imorgon. Så fort ja kom in genom dörren brast de för mig. Hoppa in i duschen direkt å släppte fram de.
Men fy åt helvete vilken dag. Vill bara lägga mig å sova å sen vakna å de e en ny dag me nya tankar å känslor!!
Sen har ett par boende haft temperament idag utan anledning. DEssutom har två boenden sagt åt mig att le. "Therese, sluta se så arg ut och le istället, så som du alltid gör" Den ena verkligen vägra acceptera att ja inte log. Så ja va tvungen att sätta mig ner å prata me henne då hon tåg de väldigt hårt. Försökte få henne att säga saker till mig som e en anledning till att man ler.. Men hon kunde inte. Ja hade ont i hela benen, halva ryggen å kände mig tung å mega trött. Å dem vill att ja ska le på de där?? Eh.. Wake up and smell the coffee lixom! Sen har liften på jobbet kränglat så pass att man har lust att skita i vilket å låna av en annan avdelning. Då kan ja lova att de blir spring. Men vi klara de me nöd å näppe. De enda som hände va att min fot höll på att bli krossad!!!
Sen önskar ja att ja hade allt ja saknade. Eller tillgång till de när ja ville iaf. De fan helt j*a otroligt att pengar ska vara sån extremt stor grej i folks liv. Ja ska göra allt ja kan för att mina barn har de grymt när dem flyttar hemifrån!!!

För att göra de kort: SKRÄP DAG!!!!!!!!
Hade inte Jimmy inte styrt upp de där me att tvätta så hade dagen varit skit 100%.
Hade de dessutom varit skönt väder så hade ja vid skrivandets sekund legat å flytit i Hultsjön. Men men.. De ska vara surt för mig. Så enkelt e de. Life sux then you die!
Ja menar.. Va vore mitt liv utan Victor????? Nada! Nothing! Ingenting! Zippo! NOLL!!!

Gah!
Skit me allt!!
JAG VILL ATT VICTOR KOMMER HEM NU!!!!
Palla mer!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men lilla gumman...=( Det där med cykeln känner jag igen. När man bara vill kasta cykeln rätt i backen och bara sätta sig ner och tjuta och skrika rätt ut. Tråkigt att läsa att du inte mår bra.=( Säg till om jag kan hjälpa till med ngt och du vet vart jag finns om du bara vill svära loss.



Massa styrkekramar!!

2008-06-22 @ 00:13:27
URL: http://frittson.blogg.se/
Postat av: jenny

Men lilla vännen..:(

tycker inte om att läsa att du inte mår bra eller har det bra..

Ring om de är något.. bor ju nära...

Love you

2008-06-22 @ 15:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0