Torsdagens sysselsättning under dagen

Dagen börja me att ja blev grinig. Gick till bussen.. Vänta.. Kolla kl och sen ringde ja trafikupplysnings tjosan. Fick veta att ja står på fel sida av vägen. Bussen heter 17 åt ena hållet och 16 åt andra hållet men dem har samma rutt dock tvärtom mot varann. Ingen som helst logik. -mutter mutter- Efter mycket om och men kommer ja till polisen där ja hämtar ut mitt leg. Äntligen har ja ett giltigt legitimation som för övrigt nu har kostat mig 800:- helt i onödan. Kunde endast ha kostat 600 om ja haft minnet där de ska vara. Eller 400 om ja fått rätt info från första start. hur som.. 400:- kostar de (hos polisen då min bank och posten inte längre gör id-kort) inkl kort, varpå ja gjort kort två gånger a´ 195:-.. Men men. Sponsra Expert gör ja glädjelige.. Not!

Träffa sen Anna W på stan å kolla runt bland all rea som fanns i alla affärer. Vi fick spatt å mådde lite halvt dåligt för de va röda skyltar överallt. Hitta en fin top, mascara samt deo och eyeliner till ett fynd pris. Dessutom 50:- rabatt check. Mascaran va de enda som inte va på rea. Men ja måste bara ha maxfactor stresch, inget annat funkar lika bra enligt mig :P
Åt lunch buffe å sen kolla lite till..

Sen måste ja muttra lite över Telenor idag. Alla långa mess mellan mig och Anna (min) har varit trasiga och inte kommit förrän lååångt senare. De e väldigt frustrerande!!! E de samma imorgon kommer en sur, gravid kvinna ringa å säga ett å annat till dem. God damn it!

Igår ville ja åka till stan å äta god kina mat på kvällen och bara mysa.. Ikväll blir de av! Wonderbart! Jimmy, ja, Anna och Jocke ska till Jingis Kahn (om de nu stavas så) och äta grymt god mat. I priset ingår super god soppa som förrätt, kvällsbuffé som dem fixar till medans man glor på och sen dessertbuffé. Ja menar.. Hallå! -hubba hubba-
Kommer nog inte komma hem ikväll asså! ojojoj!

Nu måste ja piffa upp mig lite. Bussen åker om en timme typ.

Simma lugnt!!!

PS/insåg idag att ja mste raka benen :S /DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0