Torsdags kvällen

Jahaja.. Ghingis khan va grymt gott som ja misstänkte. Dock trodde ja att dessertbuffén skulle vara mkt större. Men de va helt okej. Super trevligt va de att sitta där å snacka me Anna och Jocke. Jocke prata lika mkt som en annan å Jimmy oxå. Alla prata och hade de najs. De gillar ja! Ja gillar när alla e delaktiga å trivs å så. Trivs alla, njuter ja =))
Hade på mig min nya top eller va de kallas för ikväll. Kändes bra! På väg till bussen träffa ja två grannar som stog å prata. Dem konstaterade att magen har börjat växa (detta konstaterades innan ja kom å bekräftades när dem såg mig). Detta e helt sant då kläderna sitter mindre fint. Jobb tröjan sitter inte direkt så där super bra över mage och rumpa. Vilket är väldigt irriterande och ja blir ju inte direkt mindre. Men de får ja leva me. Även fast man känner sig BRA mycket tjockare nu med en ursäkt än ja gjorde innan då ja bara va "tjock". Skumt!

Ja gillar inte de nya buss turerna. Vet inte om ja nånsin kommer lära mig hur de funkar. Brukar annars vara bra på att läsa på om nya grejer å sen fatta.. Men denna gång känner ja inte nåt intresse eller nåt. Men de blir nog bra. Vi e iaf hemma å kom iväg me rätt buss.

Nu ska ja känna lugnet och kolla på Reaper på Kanal 5... tvätta mig... sova... E grymt trött å ja ska jobba imorgon medans andra e lediga å göttar sig i massa gottigott. Innan jobbet ska vi dock till svärmor å äta midsommar mat som ja beställt :P

Ha en skön kväll!

Ja vet ju att ja har massa läsare.. Och kan inte ni skriva nåt till mig?? Ja vill sååååå gärna veta vilka fler än demja redan vet vilka. Och dem ja vet är typ bara hälften av dem som faktiskt kollar och läser min blogg. PLZ!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för tipset. Skitbra tips om det inte vore för att jag inte vill att de ska veta att jag skriver om dem. Lät det konstigt? Jag vill skriva för er, mina vänner men jag vill inte att dessa män, för det är det faktiskt, ska veta att det är dem jag skriver om.=)

2008-06-19 @ 22:32:57
URL: http://frittson.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Tack återigen för en super najs kväll!! Super god mat.. tillsammans med ett underbart sällskap!!

Det är ju när du är gravid du kan slappna av.. de är ju då man har en ursäkt till att kläder inte sitter bra.. bry dig bara om din lilla bebis mage :D som bara börjat å växa.. snart kommer du vanka som en anka!! :D

Hoppas du får en bra dag på jobbet min vän!! Vi håller på å möblerar om lite.. men det blir inget bra.. :(



l o v e y o u <3

2008-06-20 @ 14:23:04
URL: http://nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0