Ensamhet e inget man ser, de e nåt man känner

Är det så att livet ska göra 180 graders vändning för att man har gjort beslutet att bilda familj?
Skaffa Victor e de bästa ja gjort, ever. Har ett på gång vilket kommer vara lika underbart!
Livet ska ju inte sluta för att man bildar familj lixom. Men hur kommer de sig att man har mindre att göra om man inte ligger i väldigt mycket? Engagerar man sig inte tillräckligt så händer ingenting. Å när de gått tillräckligt lång tid så orkar man inte. Man har lixom tappat lusten till nåt. Allt känns tråkigt.

Hur kommer det sig att vänner hör av sig mindre dessutom.. baraför man inte dricker alkohol så blir man inte medbjuden längre. E man tråkig för att man inte dricker? Ja har skoj även som nykter. Sen e de självklart att man alltid har lite mer skoj om man har druckit, men ja går fortfarande på fest och ut på krogen. Dansa å träffa folk. Hur najs som helst!

Jag skulle uppskatta en anonym insättning på mitt konto på typ 10 000kr så ja kan ta mitt körkort!!!!

Victor åkte till sin pappa idag som kom och hämta honom tidigare.. Victor vart super duper glad. Daniel ville att de skulle bli en överraskning. Han och jag var ute å sparka boll å ni skulle sett hans min när han såg vem som var bakom ratten.
Han kom in å drack en kopp kaffe. De va trevligt att han inte va så stressad som han brukar. Stanna inte länge utan tog mer elller mindre bara en kopp å sen åkte. Men iaf.
Nu kommer Victor vara borta 1 vecka å 5 dagar.. EN VECKA OCH FEM DAGAR ! ! ! ! ! De e ju skit länge. Fram till torsdag ska han vara me pappa. Torsdag till fredag veckan efter ska han vara hos mormor. Fredag till söndag ska han vara me pappa å sen kommer han hem!!!!!! Längtar redan! Åh! Vart tomt så fort ja kom in igen å satte mig i soffan.

Ja kommer lägga in bilder som berättar om mina tidigare dagar då ja itne blogga nåt. Å ja pallar inte hålla på å uppdatera!
Så ja kommer lägga upp massa massa bilder senare.. Ska nu gjort de i flera dagar men av nån anledning blir de inte av..

Hur som.. Som så många gånger förr man sett ett program där dem inreder ett rum/hus så har man massa idéer som man ska styra upp. Detta e inte nåt undantag. Kolla på Äntligen hemma å ja har en drös me grejer ja vill göra här hemma. På egen hand! Om man bara hade pengar. Fy fan va fint vi skulle ha! Trivs såhär oxå men man e aldrig nöjd. Alltid e de nåt. Å tro mig.. Ja har alltid nåt att gnälla på. Skulle behöva ett par tusen å gå lös på.. ojojoj!!

Nog me detta inlägg.. Bilder kommer! Promise!

Ha de bra Hej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Dra inte alla över en kam bara hörredu.=)

Jag har ju precis bjudit in dig/er till min inflyttningsfest, med utgång! Vilke jag hoppas hoppas hoppas att du/ni kommer på. Men vi kanske kan ses innan det med? Du har förresten fått ett nytt meddelande på facebook. Kram kram!!

2008-06-18 @ 13:13:49
URL: http://frittson.blogg.se/
Postat av: LillaAnna

Din sambo måste väl vilja piffa till hemmet oxå.. och har du lusten att göra de bör han ju ta tillvara på den och låta dig göra det ännu mer hemtrevligt i eran lya :)

Hoppas du inte anser att kommunikationen är dålig från mitt håll.. tycker jag hör av mig lika mycke som vanligt..? Eller.. blir ju nervös när du skriver sånna där saker.. inte för vi brukar dricka lixom.. men ändå.. å vill du göra nåt utan alkohol så vet du ju vart du ska vända dig lixom.. TO MOI! Snart så har jag nog inte ens möjligheten att inta alkohol.. ;)

Messas snart.. piippiip i din mobiiiil

Pussen <3

2008-06-18 @ 18:59:59
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0