Ja hatar rubriker

I lördags så hade ja mer eller mindre en hel dag på stan me Anna. Träffades skapligt och åt frukost fika på café innan de va dags för henne att klippa och färga å så. Medans ja satt å vänta på henne då hon färga håret så va de en stackars unge som inte ville klippa sig. Så efter mkt stök å bök så gav föräldrarna upp och gick iväg. Den frisören fick då ett glapp. Anna erbjöd sig att betala en klippning til mig. Kolla upp de.. Och hon hade ett klapp lite senare. Vilket inte gjorde mig nåt då ja ändå vänta på Anna (som totalt tog 2 timmar) och detta blev resultatet.


Det var för övrigt första gången som ja nånsin sagt till en frisör  "gör va du vill"
Ja e super nöjd me resultatet och har fått massa komplimanger. Så stor eloge till frissan!!!

Efter frissan satte vi oss på Mörners och åt super god hamburgertallrik. Verkligen jätte god.
Senare på em så anslöt sig våra älsklingar och vi gick på bio. Kolla på The Happening. Vilket film. Den hade super bra recension där de bla stog nåt om att detta e filmen som man tar sin första date på då den e skrämmande. Ja säger bara --> HA!! När då lixom??
Nä du.. Den va inte bra!

På kvällen åkte ja ner till Harrys och dansa me Jenny, Andri och Madde. Älsklingen körde ner mig Maddes snubbe körde hem oss. Va skoj att gå ut. Även fast ja va nykter så va de skoj. Sen e de väl självklart roligare me alkohol i kroppen. Men ja va inte ute efter allt som man får av att festa till de utan ja va ute efter att dansa å visa upp mig i min nya frilla. De e stört va ja klippt av mitt hår.

Pratade me Daniel idag å Victor stannar tills söndag. SÖNDAG!!!!! -ledsen-
Imorgon har han varit borta 2 veckor. :O TVÅ VECKOR!!! Hallå! Mamma då? Ja ville säga nej när han fråga men ja kunde inte. Vill att Victor e så mkt han kan me sin son. Snart e de dessutom två veckor till me pappa då de e semester.


Han e världens bästa!! Mina älskling!! -pussa å krama-

Idag har ja varit hos Jimmys mormor och fikat super gott. Hon fyller å bjöd som vanligt på hembakad fika. Just innan vi gick bjöds de på glass å jordgubbar ;P holy cow va gött!

För övrigt så jobbar ja mer än ja borde. Mår inte bra å e tröttare än tröttast redans om de e. Men men.. Så e de när man inte kan säga nej. Hur kan man säga nej när de inte finns vikarier å två ordinarie e sjuka? Ja kunde inte. Men nu när Victor inte kommer hem så spelar de ju mindre roll. Kan ja sova när jakommer hem å så. Sen att ja kommer bli mer sjuk på köpet e väl en bonus :S

Nu ska ja fixa mig å sen sova. E trött trött. Huvudvärk oxå å ja har medvetet inte tagit panodil tidigare ikväll då man inte får ta mer än 8 st å ja vill ta innan ja lägger mig så ja kan sova lugnt inatt =))




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen..Ja som sagt så blev du grymt snygg i håret :D

Det var riktigt skoj att du ville följa med I lördags, de var ju lite mer folk ute då om man jämnför med i onsdags,.haha

Kram

2008-06-30 @ 22:15:04
URL: http://jennyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0