Lite bilder

Ja då har man fått lite ordning iaf.. Bilderna är tagna i morse.

Sovrummet.. Den del ni inte ser är en vägg med garderober. Sen även mitt sängbord då. Men detta är iaf den underbart fina å sköna sängen.
image29




Halva badrummet
image30



Hallen
image31


Det underbara köket
image32


En tredje del av tv-rummet
image33


Andra tredjedelen av tv-rummet
image34


Sista tredjedelen av tv-rummet
image37

Victors rum =)
image35

Gästrummet är inte i ordning så mkt än så de väntar ja me innan ja visar ;-))


Läste aftonbladet idag.. Såg att centerpartiet vill få in så att barnbidraget blir inkomstprövat :O Lixom hallå! Vad tror dem. Lika rätt för alla eller!? Särbehandling ska inte förekomma!!

http://aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article1897320.ab
Asså de går inte att låta bli att le när man kollar på denna. Hur söt får man vara??

Nu ska ja ta mig en kopp te sen ringa Anna å höra om hon har tid några minuter. Hon jobbar ju..
Asså tänk va gott de skulle vara att jobba på Cloetta å äta färsk choklad när man vill :P

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Lägenheten verkar vara super fin!
Hoppas du trivs min älskade vän!
Jag lovar att uppdatera min blogg inom en snar framtid.. ;D

2008-03-26 @ 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0