Summa sumarum (?) Typ..

Typ september 2005 flyttade jag till Ekholmsvägen. 2005!?!    :O    Tiden går fort när man tänker till   *S*   Detta innebär att jag har bott här i Ekholmen längst. Flyttade ju till Linköping april 2003 till en super fin lägenhet i Lambohov. Bodde där dryga året tills jag separerade med Victors pappa. Hamna då längst in i Lambohov. Så summan blir ju att jag bodde i Lambohov i typ 2år och 5 mån. Medans jag bott här i Ekholmen 2 år 6 mån. Shit! Bott på samma adress i över 2,5 år. Haha! Men nu är det nog på flytt. Efter denna gång kommer vi inte flytta på bra många år. Nästa lass (efter denna) går till huset vi kommer köpa efter det att jag fått de jobb ja vill ha. Vilket innebär på ett circus om minst 7 år. Men å andra sidan ska man aldrig säga aldrig ;-)) You never know what the future holds for you!   Eller nåt.
Det har hänt så mkt sen ja flytta hit. Mycket av det är underbart å mycket är mindre så härligt. Sen finns det mkt som jag saknar. Men så är det. Mycket hat och mycket kärlek på gott och ont. Känslor i turbulens men i det stora hela helt greatans!!!
Hur som helst..
Imorgon går lasset till Morgongatan   =)    Lite nojig är jag inför den då min älskade bokhylla ska ut i evetuellt snöoväder. Känner mig så nervös över att den ska bli repig å så. Men de kommer nog gå jätte bra! -håller tumme-

Jag ska ta mig tid under påsklovet (nästa vecka) att uppdatera vad som hänt å fixa in lite bilder å så för nu har ja inte den tiden. Ska fixa de sista jag kan innan ja lägger mig. Men har fått tjat på mig att uppdatera att jag nu gör det, även fast den som tjatar inte är bättre själv -blänger-.

Måste bara säga att jag är så glad över att jag fått kontakt med kusiner å favo faster över mail och msn. Pratar en hel del och jag blir så varm varje gång -älskar er-

En tanke eller 1000 måste jag även ge till min älskade mor och bror! Vi ses sällan men ni finns i mitt hjärta hela tiden!! -älskar oerhört mkt-


Skolan går väldigt bra. Har fått två mvg och ett vg hittills. Inriktning (började denna vecka) och Rehab (kör distans) kvar. Veckorna 17-22 är det APU. Hamnade på Vrinnevisjukhus. Super bra plats men väldigt långt. Tar väldigt lång tid att ta sig dit.. Över timmen. Men lite gladare blev ja när jag märkte att man kunde köpa busskort lite billigare som studerande när de gäller expresskort    =))    Ist för 880:- så behöver ja bara betala 615:- eller va de. De e ju kalas juh. Tycker dock de e lite synd att skolan tvingar iväg en vart som helst inom Östergörland när det gäller APU. Lite förståelse har ja över de men iaf.. Hehe!

Nä nu ska ja avsluta detta.. Säga hejdå till Faster på msn å sen fortsätta me de ja gjorde innan ja satt mig här.

Sov gott när de e din tur!
På återseende!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0