Härlig onsdag

Idag har vi varit på Victors skola som han ska börja i till hösten och träffat hans klass. Victor hade jätte skoj och fick en fadder som heter Sebastian. Jätte gullig kille som verkar lite blyg. Barnen vart bjudna på lunch och för oss föräldrar kostade det 45:- för den som ville ha. Jennys goa son Anton (som e äldst) ropade glatt på Victor för att heja och även på mig. Sen när han (Anton) var klar med lunch kom han springandes till Victor med en kompis på släp. Dem (Anton och Victor) konstaterade att dem inte ville leka samma saker så Anton lekte nån form av krig med två kompisar och Victor spelade fotboll med dem lite äldre grabbarna. Vid tolv drog vi oss hemåt och ja fick typ punka eller nåt typ halvvägs hem från skolan. Så ja har ingen luft i bakdäcket :( Ställde den utanför Jenny å bjöd in oss på fika =)
Gosa en del me Kevin och umgicks me Jenny å Linus. Otto var på besök och var hushållig genom att tvätta. Länge sen man såg honom.

Såg att ja missa att skriva att vi (ja, Anna och Jocke)köpte me oss två goda tårtor (varav ja valde den ena ;-)) plus en jätte fin blomma till Jenny när vi åkte dit. Tårta för hon fyllde och blomma för hon fått barn. Hon blir super gammal nästa år -peka på- Så inom kort kommer hon in i nån form av 30års-kris *S*
Va hemma hos henne tills nyligen.
dem ska äta god mat å gotta sig ikväll å ja blev oxå super sugen så ja kolla me Jimmy om vi oxå kunde äta mums till mat å gott till kvällen. Vilket vi kunde så han stanna på affären på väg hem. Han borde komma nr som helst nu =))

På kvällen i lördags så bjöd Anna i klassen mig och Linnea på middag. Vi fick även en examens present i en fin kasse. Om ja inte minns helt fel så va de ett par örhängen, nyckelring, läppglans, skum och spray. Super gulligt av henne.

Imorgon eller fredag kommer mobilen som Anna (min Anna) fixat åt mig :P
Ska gå förbi imorgon å se om den kommit. Annars kommer den ju på fredag då dem sa att den skulle komma nästa vecka. Å den e ju slut om två dagar.. Kan säga att ja fick den i examenspresent av henne :P bästa!!
Man kan se de så då ja inte lär få nåt på fredag eftersom de kanske inte ses på de sätt som ja ser de.

Ska kanske vara me i Corren imorgon ang utbildningen. Får se hur de blir. Anna W i klassen håller på å styr me nåt...

Nu e de typ mat å ja hör Jimmy i trappen utanför.

Ha de bäst å glöm inte kommentar ;-))

Puss där de känns

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Nu är de dags för ett nytt inlägg snart tycker jag!!!

2008-06-12 @ 21:03:41
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: Frida

Nej, jag hade inte skrivit vad det handlar om på bloggen. Och egentligen är det inte en grej utan flera som blivit till en stor och jag skriver om det mest för att avreagera mig själv. Men nog om mig! Hur är det med dig? Mår du bättre så att vi kan ses snart eller? Läääänge sen ju.=( Måste ju få se ert nya place och ni måste få se mitt.=D Jag är i alla fall ledig hela helgen inkl imorgon (fre) så hör av dig om du har tid att ses. Kraaam!

2008-06-12 @ 22:00:02
URL: http://frittson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0