Praktik e slut =)))

Sen sist har de inte hänt så mkt. Vi har varit och hälsat på Victors blivande skola. Träffat halva klassen och fått lite info om hur de kommer vara när han börjar. Ska även dit imorgon men för att träffa hela klassen och även äta lunch ihop. Ska bli skoj. Victor verkade trivas och han längtar tills de e dags plus att han kommer ha en som e större som kan hjälpa honom. Anton går ju två klasser över honom.

Då va praktiken avslutad och examen väntar på fredag. Ska bli underbart att äntligen få känslan av att gå ut skolan å få betyg. Sen e de över! Äntligen över! Fast på ett sätt så kommer ja sakna att plugga. Kommer så småningom börja igen. Den gången för flera år. Antingen socionom eller psykolog utb. på högskola. Men för att kunna de måste ja klara av högskoleprovet :S De kommer vara ett stort surt äpple att bita i. För att inte nämna alla pengar ja kommer slänga ut innan ja når de rätta resultatet. Men men. De e lång tid kvar tills dess.
Innan de kommer de vara en massa kalas då alla fyller. Men innan Jimmy fyller ska vi få en bebis. Beräknad den 15e december :P
Efter att ha träffat Kevin så längtar ja super mycke tills ja kommer hem från BB å allt e klart. För er som inte vet så e Kevin Jenny och Linus son som kom i torsdags. 3365 vägde han å 51 lång =) Super go liten kille. Både Anton å Linus är väldigt stolta store bröder. Super grattis till hela familjen!!!

Ja har även skrivit in mig på kvinnohälsan, fick bekräftat att ja faktiskt e gravid å de va ju skönt *S* Allt var super bra å alla värden kunde inte varit bättre. Vilket på ett sätt förvånar mig. Men de e ju bra så ja klagar inte =)

I måndags var ja, Victor å Jimmy i Valla och spela fotboll och brännbroll tillsammans med barnkören. Fika även ihop innan vi åkte hem.

På torsdag ska e de Astrid Lindgrens dag på Victors dagis. Ska bli jätte skoj å kolla på den föreställningen. Ser ja fram emot! Jimmy kommer oxå vilket ja tycker e super skoj. Att han engagerar sig i Victor på den nivå. Å me de menar ja att han slutar tidigare för att komma. Känna ruggit bra. Älskar dig djupt!!!

Skickar även en massa tankar till mina älskade kusiner som kommer begrava sin mor/moster/syster på fredag. Ni alla finns i mina tankar å ja önskar de fanns nåt ja kan göra. Kommer inte närvara på fredag av olika anledningar, vilket är väldigt tråkigt. Men inget att göra nåt åt.

Ja vet att de e redan e jätte långt men ja måste få in att ja verkligen uppskattar min vän Anna. Älskade LillaAnna! Vad skulle ja ta mig till utan dig? Förmodligen inte må så bra som ja faktiskt gör. Hon, ja och Victor gick på stan i lördags.. Hon bjöd på lunch. Köpte även Victor en ny keps och mig ett par nya braller. Hon förlängde även mitt abonemang (som står på henne) så ja kunde få min tfn ja suktat efter väldigt länge nu. SE W890i Lixom, shittan gittan! Den fanns inte inne just vid tiden för kontraktet men den kommer nån dag denna vecka. Wonderbart!
Sen e de nåt ja inte kan förstå me henne. Hon har fått för sig att hon kan klå mig i yatzy :O . Fråga mig inte va hon fått de ifrån för både hon å ja vet att ja e mästare på de. Ska hem till henne på lördag å då tror hon att hon ska vinna över mig. Asså de e klart hon kommer vinna några gånger men inte mer än ja tillåter. Vi kommer värma upp genom att köra killarna mot tjejern där vi kommer vinna överlägset. Well well.. Time will tell hur många gånger de kommer ske att hon vinner.

Nu ska ja sätta på en diskmaskin... Så de blir lite mer ordning i köket.
Men ha en skön tisdag å glöm inte kommentera!

Puss där de känns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0