R.I.P Faster

I torsdags avled min Faster. Hon vart bara typ 57år gammal. De e inte nån ålder. Ibland är världen så orättvis!
Alla mina släktingar bor i Salem området typ. Å ja e i Linköping. Lixom.. Varför kan inte ja bara få en jävla massa pengar så ja kan åka upp å bara hålla om dem allihopa!!??!!
De mesta känns fruktansvärt ruttet! Har ingen lust me nånting egentligen. Vill inte umgås me nån. Inte prata i tfn. Inte göra nåt annat än att bara sova. Sova sova sova! Å sen vakna om några månader då allt har flytit förbi allt de extremt jobbiga. Praktiken känns inte skoj att åka till. Har varit hemma sjuk nu i två dagar. Vilket har varit jätte skönt för en gång skull. Ska till APU imorgon igen. Bussen från centrum går typ 11 och ja e hemma igen över 12 timmar senare. SURT!!!!!
Åter igen.. O R Ä T T V I S A !

Nåt positivt idag.. Hugo, en kompis till Victor från dagis, följde me oss hem igag. han ska stanna tills efter maten typ. Vi ska cykla å lämna honom på dagis igen 18.30 då an sa sova där eftersomhans mor jobbar natt. Victor är jätte glad och likaså Hugo. Dem e nu ute å leker.


Ja vill så gärna åka upp till mina kussebullar å finnas där för dem. Usch!
Lider så hårt me Puttan å Carre. Förlora en förälder måste vara de värsta efter att förlora sitt barn. De gör ont i mig.
Om ni läser detta ska ni ytterligare en gång veta att ja finns här. E de nåt ja kan göra så ska ni inte tveka en sekund! Älskar er!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Då kommenterar vi lite då!=)
Ser fram emot att ses när du blivit lite piggare och snart är det ju inte alls långt mellan oss. Och flyttar gör jag i helgen!=)

2008-05-13 @ 16:27:50
URL: http://frittson.blogg.se
Postat av: LillaAnna

Beklagar verkligen sorgen.
Det finns tyvärr inget man kan säga för att underlätta på något sätt..
Synd att man inte kan ha några magiska ord som får smärtan att försvinna.. Men utan smärta skulle vi ju inte veta vad lycka är.. en ond cirkel de där..
Ni finns iaf i alla våras tankar.

Therese.. du vet att de bara är att ringa.. dag som natt!

l o v e y o u

2008-05-14 @ 01:41:11
URL: http://nogg.se/twizz
Postat av: Jenny

Tänker på dig vännen... Som sagt..jag finns här... krammm

2008-05-15 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0