snö snö snö = underbart!!

Nu e de äntligen fredag å min Victor har anlänt hem igen! Sitter i tv-rummet å kollar när han spelar worms. Sådan far sådan son. Men de e bättre på tv-spel än data-spel iaf. Helt underbart att ha min älskling hemma igen!!

Imorgon e de som sagt dax för fest. Blev visst inte fem barn utan tre. Men de spelar ingen roll. Lite mitt fel som e ute för sent. Man ska ha bättre framföhållning. Vilket ja även fått känna på när de gäller planeringen inför imorgon. Ojojoj! Fick massa tips på sidor på nätet av Anna.. Så ja har lyckats planera den väl. Men när ja va på stan idag så kunde ja inte hitta så mkt. Hade varit bra me fler tillfällen att kolla runt. Ja pallar inte gå hur mkt som helst så de kommer inte bli värsta värsta. Får helt enkelt kompensera nästa år eller när han fyller. Får se hur de blir. Hur som helst.. Ja börja iaf me detta lite väl sent.
Lite grejer blir de iaf för dem som man normalt inte har. Inte mkt men lite iaf. lite små grejer bara å en massa massa godis.. Godis å utklädnad e ju de som e grejen å de kommer dessa barn få så de räcker å blir över =)
Handla lite på Cloetta igår. Anna va oxå me så de vart ännu billigare =P Tack så massa!
Även massa tack till jenny å Linus som såg till att ja kom ut =)
ja ja.. Får se hur mkt barnen uppskattar dagen imorgon.
På väg till Ljungsbro fick vi oss en överaskning som ja gilla massa massa. De börja snöa! S N Ö A ! ! ! !
Hur j-a najs e inte de då lixom.
Tack till Jenny som ser till att sin vän e varm å har rätt jacka på sig =) Skapligt lägligt oxå =)

Idag har ja varit nere på stan å skulle shoppa till imorgon. Kevin å Jenny va me oxå =) Som tur e så har ja lånat en jacka från henne då de snöa massa när vi åkte. Igår tog vi även en promenad i snövädret. Super mys me snö asså!

Halv sex ikväll blir ja å Victor hämtade av min Svärfar. Ska hem till dem å äta middag. Ska bli trevligt. Jimmy kommer dit efter jobbet. Idag har ja saknat min älskling mer än ja brukar om dagarna. Ska bli super najs när han kommer till sina föräldrar -skickar mys tankar-

Nu e Victors kompis här å spelar me honom. Dem har bytt till bilspel. De e en av dem som kommer imorgon.
Ska nu ta å snygga till mig lite. Ser nog ganska sliten ut då ja e ruggit trött. Ska sätta på lite mascara å så.. De gör susen.

Påpeka att ni ska lämna kommentar e ju väldigt slöseri me energi då de iaf inte görs. Långt ifrån hälften gör de. Men men.. Ja e glad bara nån gör de.

Ha de bra Hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de var bra att du kunde ha jackan så du itne fryser om lille magen =)

När vi var på stan så skulle jag ha handlat vantar och handcreme..kom hem utan detta...hihi

Nu ska jag gå över till dig med ett par Puma byxor som du köpt och jag hämtat...ses snart...

kramm vännen

Löve you

2008-11-01 @ 19:28:46
URL: http://www.nogg.se/jennyzan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0