regn regn regn

Varför e de så att ens problem (eller va man vill kalla dem) blir större me hur man själv blir äldre?
Ja vill ha problemen på den nivå som man hade förr i tiden. De va lättare att hantera dem då.
Nu ska allt antingen vara så eller så lixom. Varför??
Fattar inte varför de ska vara så komplicerat. Inget blir bättre än man gör de. Gah! Ibland får ja spunk på grejer asså! Å ja tvivlar på att de beror på att ja e gravid. Folk ursäktar mig mer än ja själv gör.

Mina foglossningar blir tyvärr bara värre å värre. Sakta men säkert iaf. Härom morgonen kunde ja knappt gå när ja vakna. Igår kväll skrek ja till av smärta i ryggen när ja skulle vända mig om för att sätta mig. Ja som tyckte ja hade en bra dag me smärtan då ja va på stan en stund innan ja skulle till kvinnohälsan för att få världen bortslungad från fötterna. Likaså kändes de resten av dagen. Att de lixom funkade bra. Men sen på kvällen small de till å de gjorde ruggit jävla ont.
Anledningen till att världen vart bortslungad från fötterna e för att ja gått upp i vikt. Asså de e klart ja går upp i vikt men de e lite väl mkt måste ja säga. Har gått upp 9 kilo nu! De e helt stört. Så ja ska numera bry mig så gott ja kan för att inte gå upp så mkt mer än såhär. Sista månaden typ går ungen upp 200gr/veckan sa barnmorskan. Vilket inte kommer bli skoj för mig då de e likamed att ja går upp minst 200gr/veckan. Tror ja kommer bryta ihop pga vikten. OM (å då menar ja OM) ja ska skaffa fler barn så SKA ja absolut gå ner i vikt innan ja blir på tjocken. För fucking hell asså. Några kilon till å vi e uppe i min mardröms vikt. -ryser-

I lördags så bjöd vi över Anna å Jocke på middag. Bjöd på fläskfilé å potatisklyftor. Super gott vart de. Till efterrätt hade ja fixat svenska jordgubbar, grädde å glass -mmm- Efter de gick ja å Anna upp till Jenny för att ta hand om Kevin medan Jenny å Linus va ute å fire en kompis som fyllde år. Anna försökte få honom å sova men han va alldeles för glad för de. Han fick vara vaken lite längre me oss då han va så glad å pratglad. Medan ja diska så satt Anna i soffan me honom. Dem prata me varann. De va väldigt avslappnande att lyssna på. Barn som pratar när dem e så små.. De e en fröjd för örat. Blir alldeles varm av de. Hade de hur najs som helst me Kevin. Görs gärna om!!! Han e såå go asså!
Va gjorde våra snubbar medan vi va me Kevin..? Dem spela självklart data spel =S

För övrigt då.. Jo de knallar på. Vet inte va ja skulle göra utan Victor. Tror inte ja skulle kommit så långt. Inte ens till Linköping faktiskt. På lördag ska han ha kalas på busfabriken me åtta kompisar. Blir dyrt för mig. Men de e de värt. Varenda krona. Sen verkar de som att Daniel kommer ner på hans kalas. Skoj tycker ja! Victor e super glad över de. Hoppas bara att helgen efter inte skiter sig nu när han kommer ner denna helg. FÖr den lördagen hade ja tänkt att hitta på nåt. Fyller måndagen efter de. Vill ju fira lite. Fast just nu känns de som de kvittar. Vi får se. Måste ta tag i de snart om de ska hända nåt =S Blir bra de här!

Som ja sa till D när vi pratade i tfn.. Som de känns just exakt nu så kvittar allt. Skulle helst vilja gräva ner mig å stanna kvar!!

Tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Gumman.. man går upp i vikt när man är gravid.. ibland mer å ibland mindre.. Vikten kan du inte påverka mer än vad och hur mycke du stoppar i dig.. Och även om du äter "rätt" så kan du gå upp massa extra i vikt eftersom en del samlar på sig massa vatten i kroppen.. Oroa dig inte över vikten!! Du är sååå himla vacker.. och jag är så avundssjuk på dig.... Jag skulle ge vad som helst för din underbara mage!!!! -krama om- <3

2008-10-01 @ 12:43:26
URL: http://www.nogg.se/twizz
Postat av: LillaAnna

Grattis Grattis Grattis på din Födelsedag!!! <3

2008-10-13 @ 08:20:55
URL: http://www.nogg.se/twizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0