Attendo Care!

Idag e de tisdag och den har varit väldigt lång. Snart halv nio och de känns som hon e minst elva =O
Vi tog en promenad till Farmor idag och då va de en j-a tant från Attendo som tuta på oss när vi går så Julia vart livrädd och skriker för fulla muggar som om livet stod på spel. H-vete va arg ja blev. Försökte få denna kvinna att stanna å kliva ur bilden men hon körde om oss och åkte vidare. Ja vart galen kan ja lova! Så ja har ringt till dem men fick inte tag på en ansvarig chef och ja vägra lämna meddelande. För vi alla vet hur sånt fungerar =O Så ja ska återkomma imorgon! För denna kvinna ska inte komma undan. När vi gick hem från Farmor sen så fortsatte hon skrika i vagnen. Och har denna kvinna skrämt min dotter från att ligga i vagnen så ska hon få höra. Ojojoj!!! En arg Therese vill man inte ha nära! Och som ni alla vet så älskar ja att klaga. Och klaga me ilska i grunden blir bara skoj! Hon skrek från Farmor hela vägen hem. Dock så bar ja henne en liten bit men de e tungt att bära henne. Nästan 7kg. Ja har dessutom ont i ryggen så de va väldigt tungt.
Imorgon ska ja jobba hela dan (Hurra!) så hon kommer vara hemma me pappa. Får se då om hon klarar av vagnen. Får göra en invändning på de annars. För ja klarar mig inte utan vagn.
Attendo Care! Pyttsan! Dem carear inte om barnvagnar iaf!!!!! -muttrar högt-
Men men.. Nog om de om ja ska kunna sova ikväll.

När Julia va me Farmor passa ja på att åka å lämna in min tfn. Den e pajko =( Stänger av sig mitt i samtal alternativt startar om, ändrar profil mitt i ett sms samt aktiverar knapplås mitt i ett sms. Så nu e den inlämnad och de känns jobbigt. Insåg inte hur beroende ja e av tfn förrän ja inte hade den. 10-14 dagar tar de. Kanske snabbare men ja skulle räkna me de. Sen insåg ja även till min nackdel att ja faktiskt e större än ja tror/känner. Asså, ja vet att ja e överviktig å så. Men ja ser större ut än ja ärligt trodde. Och då fick ja insikt me verkligheten nyligen. Trodde ja iaf. Men men.. Ja håller på å ska ner i vikt. Sakta men säkert. Så de ska gå till, tyvärr. Ja hade ju gärna kört Herbalife. Men ja får vänta tills skattepengar kommer.

Victor åkte till sin far i söndags efter vi varit å påskpysslat på hans skola. Han kommer inte hem förrän söndag =(

Bla bla bla

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Buss på henne bara! Man ska inte tuta på folk! Speciellt inte nån med barnvagn! Usch för henne!! Go Thessan! Go Thessan!!

<3

2009-04-07 @ 21:52:45
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja du hon som körde bilen hade nog inte något alls som stod rätt till...

Hoppas de går bra på jobbet idag...

Själv så ska jag fixa mina naglar idag =)

Hör av dig senare gumman..

krammen

<3

2009-04-08 @ 08:54:49
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0