Blir så frustrerad! Har du tips?

Idag ringde jag till Attendo Care igen då jag inte hört nåt. Chefen ringde upp mig nyss och beklaga de inträffade men han får inte tag på vem som har gjort detta. Vilket jag tycker e väldigt konstigt. Ifrågesatte men han har visste inte vem det var och de e ingen som kommer tillkänna. Vilket inte förvånar mig alls. Dem ska tydligen haft en vikarie den dagen oxå som nu i sin frånvaro e misstänkt. Chefen har inte pratat me henne då hon e på resa och kommer inte att komma tillbaka till företaget. Jag tycker detta e väldigt märkligt men inte mkt jag kan göra nåt åt. Väldigt konstigt e de iaf. Har funderat på att skriva ett brev till alla som bor på den gården och be dem kontakta mig om dem hade en kvinna från Attendo Care hemma hos sig vid lunch tisdagen den 7 april. Men jag kommer inte göra de. Känns väldigt överdrivet.

Men men.. Skit va de me de och jag e upprörd. Fick en väldigt lång påsk pga denna kvinna! Gah!
Blir så frustrerad på folk som inte kan stå till svars för va dem gör!

Tips på hur jag kan gå vidare eller ska jag släppa det?



Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Tänk på att du har något viktigare att fokusera på nu! :D De kommer säkert att sprida sig på Attendo vad som hänt.. så hon som tuta komma nog få höra de! Ses på fredag!! :D

2009-04-22 @ 19:06:26
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja du gumman gör som jag sa...skulle jag ha gjort...kram

2009-04-22 @ 22:47:48
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0