Lite svammel

Härom dagen sa Jenny till mig att de syntes att ja gått ner i vikt. Blev jätte glad. Mkt e dock tack vare att ja va magsjuk men iaf. Känns bra. Ja försöker ju iaf. De går inte alltid så bra men över lag går de jätte bra. 

Härom natten hade ja en jätte konstig dröm.. När ja la mig så va mina fötter jätte kalla. Dem vart bara mer å mer kalla å de gick uppåt. När Julia väckte mig så va ja super kall ända upp över knäna. Jätte obehagligt. Men när ja väl satte fötterna på golvet så va ja inte alls kall. Va väldigt varm faktiskt. Va ju tvungen att känna efter. Skum dröm tycker ja. Kanske betyder att ja fått kalla fötter om nåt *S*

Nåt som oxå e konstigt e att ja e väldigt frusen på kvällarna. Förut va de på em men nu e de på kvällen. Ja tycker de e konstigt för vi har inte kallt hemma. Hum..!??!

Har funderat på lite grejer i dagarna och ja har kommit fram till att ja har de väldigt bra. Alltså de visste ja redan men vissa dagar så känner ja ju mig väldigt ensam å allt sånt där trams.. Men ja har kommit fram till att ja måste verkligen sluta me de för de e inte sant.

Idag har Julia varit lite grinig. Vet inte om de beror på att hon sovit för lite eller hon sovit för mkt. Ja vet iaf att ja har väldigt ont i ryggen å pallar inte bära på henne hela tiden. Imorgon kommer ja få lite pause i vardagen då vi ska hem till farmor. Tror dem båda kommer gilla de väldigt mkt. Eller ja e väldigt säker faktiskt. Kommer att gå till farmor ett par dagar i veckan då hon e ledig så dem får träffa varann. Känns ruggit bra. Skön promenad får man på köpet. .Super bra!

Nu ska ja fixa mig klart innan hon vaknar igen. Har just duschat.

Ha de bra Hej!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker du är super duktig dom har gått ner..och det börjar synas massa på dig gumman

kramm

2009-04-01 @ 17:36:19
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0