4 barnsmamma?

Ja idag har jag varit barnvakt åt Susannes två barn medan hon jobba då omsorgen för henne (och alla andra på samma självklart) har haft stängt idag. Dem kom 07.30 hit och runt 12-12.30 så åkte vi ut till Valla. Där var vi och lekte och hade massa skoj. Åt lunch och hade najs. När vi åkte hem så gjorde vi det pga regn. Och jag kan lova.. Cats and dogs är en underdrift. Fy f-n va det piss ner. Blixt å dunder så det stog härliga till. En av gångerna så var det så pass att bilen vibrera. Usch!!! Då var inte jag särskilt stöddig när jag satt och körde! Blä!

Bilder på min dag kommer komma. Kommer ha ett bildinlägg inom kort.

Jag har åter igen fått bekräftat att jag inte ska ha fler barn. Jag kan inte se mig själv ha fler barn. Har svårt att fatta att jag har två nu lixom. Hehe! 

Igår var jag på stan med Anna. Vi fika och snacka och hade det göttit. Hon satt på spänn hela tiden typ för hennes snubbe hade uppkörning. JOCKEBOCKE HAR NU KÖRKORT!! Wohoo!!!! Feting grattis! När vi hämta upp honom så körde jag honom så han kunde hyra bil. Han vart jätte glad. Han fick köra runt lite och Anna följde med hit så Jocke hämta upp henne här.

Jag är jätte trött och har huvudvärk.. Dessutom har jag ont i hö käkmuskel och har haft några dagar nu. Det är så det är väldigt störande. Det gör inte jätte ont men det är en tillräcklig smärta för att det ska störa. Jag är övertygad om att huvudvärken är sammankopplad med käkproblematiken. Men men.. Är det inte över tills nsäta helg får jag väl ta tag i det och ringa min tandläkare =(

Sov gott
Hej!

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Satt på spänn är inte underdrift.. hehe.. länge sen jag var sååå nervös!! Tack så jätet mycke för sällskapet! Utan sällskap hade jag nog gnagt av mig fingrarna.. Imorgon ska vi köpa bil!! Wooo!!



l o v e y o u <3

2009-08-13 @ 23:52:27
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Susanne

Du skulle bli en perfekt mamma till flera barn, jag ser ju hur underbar du är med mina kids. Du är en helt underbar männiksa GLÖM inte det.

kramen

2009-08-14 @ 18:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0