Herbalife

Jahaja. Klockan är väldigt mycket och jag känner mig inte sömning än. Har en oro i kroppen som inte vill släppa. Det som stör mig mest är att jag inte vet vad det beror på. Jag inte kan läsa av detta. Kan trötthet vara svårtolkad och det är det som gör att jag känner såhär? Kan verkligen trötthet visa sig på fler sätt än att man känner sig trött? Vilket gör mig väldigt fundersam. Att sitta vid datorn är ju ett väldigt bra redskap när man inte kan sova. Lika mycket som det är en nackdel. Jag ska iaf avsluta nu och sen lägga mig för att sova.

Dessa allväder stövlar jag velat köpa till Victor finns inte i hans storlek. Kanske kommer dem in i nästa vecka. Får hoppas på det. Får helt enkelt se till att få Victor använda dem vinterkängor jag köpte till honom tidigare. Kanske inte ska skämma bort honom utan lära honom att använda det han har?

Victor är hos pappa denna helg. Eller hos å hos. Dem är här nere denna helg. Vilket jag gillar. För då kommer han hem skapligt på söndag. Vilket är kanon! Dessutom slipper man åka till Nyköping fram/tbx. Dock så gillar jag att köra dit då det är najs att köra plus det är najs att köra och sitta och sjunga. Underbart! Mindre skoj är det nu när halkan kommer. Läskigt ju!

Herbalife. Går kanon och det syns mer och mer. Vill du oxå köra H-life så är det bara att kontakta mig så hjälper jag dig. Sen kommer jag finnas till hands så mycket som du behöver/vill. Det måste inte handla om att gå ner i vikt. Det handlar om att få kontroll över vikten och nedgång är bonus. Sen kan det även handla om att du vill gå upp i vikt? Få snabbare resultat när du tränar? Bli piggare? Vad det än är kan vi nog komma fram till en lösning för dig. Bara att skicka ett mail med Herbalife som rubrik. Mailet skickar du isf till [email protected]

Är du intresserad av att veta mer om nåt? Som självklart har med mig att göra. Så skicka en kommentar eller mail så fixar jag det.

Natti!

Kommentarer
Postat av: jenny

=) Du är duktig...hoppas att de går lika bra för mig och att vi kommer någonvart med våra planer=)

kram vännen

2009-12-06 @ 19:10:18
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0