snö snö snö! Underbart!

Om man kollar ut genom rutan så ser man att det snöar och det är totalt underbart! Det är massa snö och mer kommer. Totalt underbart!

Såhär underbart var det när jag var ute och körde igår..

Vitt överallt! Massa snö överallt. T o m  på vägen! Och nu är det ännu mer. Såå fint är det!

Imorgon är det mkt som händer. Kommer ha fullt upp hela dagen lång. Det är på gott och ont. Mest gott skulle jag såhär i förväg våga påstå.
Ska upp skapligt. Åka till Norrköping en snabbis. Sen hem och fixa en del för att sen åka ner till stan en sväng. Mellan detta ska jag försöka hinna med att åka ut till Tornby och kolla efter en sista julklapp (jag vet, ute i sista stund men det har varit svårt att komma på nåt och jag fick hjälp av älskade Anna ikväll så jag ska in och kolla in det som hon tipsa om). När jag kommer hem sen bär det av till Svärmor som fyller år. Och innan det ska jag packa klart det som ska med till mamma och efter fikat bär det av upp. Hurra! Längtar som tusan.
Ska tvinga med Jimmy på pulka åkning i Pia-backen. Vansinnigt skoj!
Kanske att min kära gamle vän AG med son kommer joina oss (?). Hoppas!

Nu ska jag lägga mig. Först ska jag dricka upp min Fanta som min älskade sambo var så underbar och åka för att köpa till sin älskling som var sååå sugen på Fanta =P

Natti!

Kommentarer
Postat av: jenny

Akta så han inte skadar andra tummen bara i backen..hahahaaha

Förstår att de ska bli skönt att komma upp..jag vill oxå upp.



Pok

2009-12-23 @ 08:01:32
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/
Postat av: Jimpus

Ja, hoppas det smakade =)

2009-12-29 @ 13:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0