Tradera tönt!

Jahaja.. Nu är det inte långt kvar till jul. Och det innebär att det inte är långt kvar tills vi åker upp till mamma och äter god mat. Hurra! Träffa brorsan oxå! Hurra! Victor är redan där och väntar på mig och Tomten =P
Längtar som tusan! Få se min sons glädje över klapparna han kommer få från Tomten. Underbart! <3

Idag fyller sambon år. Stort grattis till honom! För tillfället är han iväg med sin far. Jag har just duschat och Julia sover. Hoppas hon sover iaf 30 min till så hon får en timmes sömn idag. -håller tumme-
På tal om tumme.. Sambons hand börjar bli mycket bättre. Han är snart återhämtad! Wohoo!

I det stora hela så är det helt okej. Det flyter på. Mina tråkiga dagar är inte många men när dem väl är så är det tungt. Som tur är uppstår dem bara ibland. Hellre tufft ibland än jobbigt varje dag.

Jag vill så extremt mycket men pengar räcker inte till som jag vill. Huvudsaken är att det räcker till det viktiga och allt det viktiga är snart klart. Endast storhandla hem som återstår. En annan dag!

En god nyhet.. Jag har flyttat ett hål till på skärpet och jag kan tom ha strumpbyxor under. Alltså tjocka och inte nylon. H U R R A ! ! ! !
Det ser ljust ut för bikini i sommar!!!!!!! WONDERBART!

Jag har blivit totalt hooked på Tradera. Gjort väldigt många bra fynd och även sålt en del. I det stora så är jag iaf på plus. Det är ju bra. Tror jag iaf. Hehe! Vi säger så. Jag är på plus =P
Ska hämta upp det senaste fyndet på onsdag när jag kommer upp till morsan. Dem bor i Sthlm så jag och morsan åker och hämtar det. Får det snabbare plus slipper frakten. Syftet är ju att Victor ska få det i julklapp. Det är bandymål och det har han tjatat om länge länge! Dock inte stora men det är iaf bandymål. Eller?
Han kommer bli sjukt nöjd detta år. Blir bara värre och värre för varje år. Hur ska jag klara det ekonomiskt när Julia även blir större? Hoppas på sjukt bra betalt jobb =P

Orkar inte uppdareta det som hänt. Vill göra mig i ordnng först för att vara säker på att jag hinner det innan hon vaknar. När hon vaknar ska hon fixas och få mat sen ska vi iväg till ÖB bla. Najs! Behöver köpa skyffel så man inte slösar på saltet.

Ha det bra Hej!

Kommentarer
Postat av: jenny

De är roligt att handla på tradera... =) Så länge man fyndar :D

Tycker du har vart super duktig och gått ner massor...kan ju säga att jag längtar tills de är min tur...vilket är snartttttt :D

2009-12-22 @ 08:27:34
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0