Skrock?


Fredag den trettonde... E de dagen då man har mer otur än andra eller e de bara skrock?



För mig e de bara skrock. -peppar peppar- haha!

På facebook har en gammal kompis skrivit till mig. Super skoj! Vart jätte glad. Va en period då ja kämpa för att få tag på hennes nr men lyckades inte. Å nu har hon sökt upp mig på facebook. Underbart!!

Julia sover å kommer snart att vakna så ja ska försöka hinna blogga klart innan hon vaknar.

Ja va hemma hos Linnea härom dagen å kolla in hennes nya place. Jätte fint! Ska dit om två veckor på inflyttningsfest. Ska bli skoj. Hennes katt e super söt. Busa lite me den när ja va där.
Igår va min Kuz här me sina barn å fika. Skönt å träffa henne å snacka igen. Vi bor nära men ses sällan. Skärpning asså! *S*

Jimmy e nu på väg till Nyköping för att möta D =( Men Victor kommer hem på söndag igen =)

Ja mår så mkt bättre när de e städat å snyggt hemma. Man blir på bättre humör å man trivs mer. Väldigt najs. Nu e allt städat. Kanske jätte noggrannt men de e fint iaf. Tog sovrummet idag minus skura. Underbart! Härligt att bara sitta i tv-rummet å glo då. Inre frid på nåt sätt. Inte för att vi har de jätte stökigt men de räcker me lite grejer å de e ser ut som fa-an. Köket.. Hur många gånger per dag måste man inte fixa de lixom. Diskmaskin is da shit. Ja gillar att diska men de gör ja när ja behöver =)

Jaha.. Hon sov inte länge inte. Nu e de dax för att gosa lite.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror på Fredag den 13 de men det hände inget så igår som synd var..hade nästan förväntat mig de...hihihih

2009-02-14 @ 16:53:00
Postat av: LillaAnna

Det finns fler du träffar för sällan.. :(

2009-02-16 @ 08:11:14
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0