Löksoppa


Mina grymma kap. Värsta snygga =P


Här e den goda soppan som gjort att ja gått ner 5 kilo på tre dagar =P


För att se mer av Julia får ni gå in på juliafalkenberg.blogspot.com
Jimmy sköter en foto blogg på henne där. Så ja kommer inte lägga upp så mkt bilder på henne här. Just so you all know =))



Såhär stor har min älskling blivit. Han e sååå go! Tiden går fort!

Denna helg har vi roat oss me följande..
Fika hos Farmor å Farfar. Julia sa till mig att hon ville träffa dem *S* Hon fick en present av dem som låter. Super gullig.
Tvätta. Eller.. Ja satte i dem första maskinera så gjorde Jimmy resten. Efter ja satt på dem första så gick ja ner till Jenny å drack öl. Super gott va de. Verkligen asså! Gick ganska fort å få ner =P
Drack bara två små 33or men de va helt perfekt.
Fika hos Molly. Hon växer å står i. Super söt unge!

Mkt mer än så e de inte. Men de e najs. Helgen har gått fort. 
 
Idag har ja även gjort mer soppa. Tre dagar till sen får de vara bra.
Ska bli intressant å se hur de går dessa kommande tre dagar. Tre kilo å ja e "nöjd".

Måste säga att ja e nöjd me mitt liv. Har mina dagar då ja tycker allt e skit men skulle inte byta ut nåt eller ändra på nåt. Älskar mina grabbar å tös så mkt! <3 -puss puss puss puss-

X O X O

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

åhh.. Victor ser så vuxen ut! :O Dom växer för fort båda två.. kan vi inte speeda ner tiden lite..?

Snygga skor! Är lite depp att jag aldrig någonsin kommer kunna ha på mig såna.. :(

<3 l o v e y o u

2009-02-09 @ 21:04:12
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga skor gumman =)

Lite avis på dig som har gjort sådant kap

2009-02-09 @ 21:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0