Blatte Style

Denna video snubbla jag över..
Är lite osäker på exakt vad den heter. Finns två varianter som jag sett..
Alt_1 --> IBA - IBA (blatte style)
Alt_2 --> Södertälje - Blatte style
Försökte hitta på youtube vad som är rätt men det fanns även där dessa två olika.
Men låten heter iaf Blatte Style (då det står så på alla)
Frågan är bara om "gruppnamnet" är Södertälje eller IBA
Spontant skulle jag säga att alt_1 är rätt

Anledning till att jag kände att jag var tvungen att lägga upp denna video är för den är annorlunda. På ett bra sätt.
Har du hört den förut?
Den är iaf ny för mig. Såg och hörde den nyss för första gången...
Vad tycker du om denna?
Antingen att du skriver i kommentar eller att du skickar mig ett mail
([email protected])



Uppdatering om mig och mitt kommer i veckan. Det är så mkt som måste skrivas så jag gör det när jag har mer tid. Men innan veckan är slut så kommer det, lovar. Men så du vet, det kommer bli ett väldigt långt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller med dig vännen and videon....

Men har aldrig hört eller sett tidigare..

Väntar då på nytt inlägg..



love

2009-07-30 @ 13:32:52
URL: http://jennyringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0